User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 15.1.2025 / 13:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii: n pelien todellisuus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wii: n pelien todellisuus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Teibiou
Newbie
_
5. lokakuuta 2007 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten esimerkiksi tenniksessä pystyykö käyttämään kierteitä tai edes sijoittaa lyöntejä tiettyyn suuntaan. Olisi mukava tietää muitakin vaikutelmia muidenkin pelien toimivuudesta vaikka se grafiikka ei olisikaan niin huippua.
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. lokakuuta 2007 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän siinä voi lyödä kierteitä (vaikka harvoin olenkaan siinä onnistunut ;) ) ja lyönnin ajoituksella määräät mihin suuntaan lyönti lähtee, myös lyönnin kovuudella on väliä, eli miten kovaa heilautat ohjainta. Tuossa vain kannattaa olla varovainen. Nimimerkillä vahinkoja käynyt :)

Muutkin pelit toimivat loistavasti. Ohjaus on aivan omaa luokkaansa, uskomattoman tarkka ja liikkeiden "pitää" olla kuin olisit oikeasti tekemässä mitä pelissä pitääkin tehdä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2007 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kiiveri:


Muutkin pelit toimivat loistavasti. Ohjaus on aivan omaa luokkaansa, uskomattoman tarkka ja liikkeiden "pitää" olla kuin olisit oikeasti tekemässä mitä pelissä pitääkin tehdä.

Tota en kyllä allekirjoita. Esim Zeldassa miekkailu ei onnistu jos "oikeasti" miekkailet sillä ohjaimella. Vaan sitä ohjainta vaan vemputetaan päättömästi puolelta toiselle ja zelda lyö miekkaansa ihan eri tahtiin miten sattuu. Vähän sama homma muissakin peleissä.
Ohjaus on toisinsanoen perseestä.

HTPC
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. lokakuuta 2007 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zeldassa tuo kyllä oli. Lähinnä tarkoitin urheilupelejä, mutta esim. red steelissä kuulemma pitäisi itse miekkailla. En kyllä ole kokeillut, mutta näin kaveri puhui joka omisti pelin. Muutenkin kyllä noita ehtii vielä tulla.

Vaikka siis zeldassa olikin tuo ohjaimen heiluttelu "miekkailua" niin kyllä se silti tiesi milloin lyödään mitenkin. Paitsi jos ohjainta heiluttelee järjettömästi. Muutenkin kaikissa peleissä tuo on tarkka ja tottelee jokaista liikettä. Toisin kuin ps3 jossa liikkeen tunnistus on kiihtyvyydestä riippuvainen ja konsoli ei muista mihin kohtaan ohjain jäi. Tietenkin se on vain lisäominaisuus ps3:ssa jota voidaan varmaankin käyttää joissain peleissä hyödyksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2007 @ 12:41

Junior Member
_
13. lokakuuta 2007 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kiiveri:


Muutkin pelit toimivat loistavasti. Ohjaus on aivan omaa luokkaansa, uskomattoman tarkka ja liikkeiden "pitää" olla kuin olisit oikeasti tekemässä mitä pelissä pitääkin tehdä.

Tota en kyllä allekirjoita. Esim Zeldassa miekkailu ei onnistu jos "oikeasti" miekkailet sillä ohjaimella. Vaan sitä ohjainta vaan vemputetaan päättömästi puolelta toiselle ja zelda lyö miekkaansa ihan eri tahtiin miten sattuu. Vähän sama homma muissakin peleissä.
Ohjaus on toisinsanoen perseestä.
Se on kyllä siinä pelissä jos missä se vika , ei wiin . itelläni on kummatkin .. aluksi minäkin luulin että Link ottaisi kaikki liikkeeni niinkun pitää mutta olikin suuri pettymys .. Esim : heilutat kapulaa ylhäältä alas , niin pelissä se lyö vasemmalta oikeelle :S
Pallero20
Member

1 tuotearvio
_
15. joulukuuta 2007 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on wii ja ostin sen siks et se on nintendo, en siks että hienoo vemputtaa kaukosäädintä, joka on suorastaan hepon hemmetistä, koska esim, Wario Waressa melkein kaikki liikutis jutut voi tehsä kuinka vaan, eli kun heiluttaa vaan niin silti se on näytöllä persikan kuorimista.
timpani
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2008 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pallero20:
mulla on wii ja ostin sen siks et se on nintendo, en siks että hienoo vemputtaa kaukosäädintä, joka on suorastaan hepon hemmetistä, koska esim, Wario Waressa melkein kaikki liikutis jutut voi tehsä kuinka vaan, eli kun heiluttaa vaan niin silti se on näytöllä persikan kuorimista.
No sittenhän sinä heilutat sitä oikein :D

Allekirjoitus
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. tammikuuta 2008 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On kyllä todella toimiva toi ohjaus,Zeldaa en ole pelannut.Ei Wii turhaa ole maailmalla 1 konsolin asemassa.Jengi on jo kyllästynyt plöikkarin ja xpaskan tusinapeleihin ja pelipäivityksiin.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
Mainos
_
__
 
_
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. tammikuuta 2008 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On kyllä todella toimiva toi ohjaus,Zeldaa en ole pelannut.Ei Wii turhaa ole maailmalla 1 konsolin asemassa.Jengi on jo kyllästynyt plöikkarin ja xpaskan tusinapeleihin ja pelipäivityksiin.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii: n pelien todellisuus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy