Uusi langaton adsl-modeemi?
|
|
Member
|
6. lokakuuta 2007 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs olisi langaton adsl boksi hakusessa? Mikäköhän olisi hyvä?
|
atholn
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2007 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juudu: Elikkäs olisi langaton adsl boksi hakusessa? Mikäköhän olisi hyvä?
Halvin mahdollinen, jos et vaadi mitään kummempaa. WPA-salaus kannattaa kuitenkin olla. Ei kannata ostaa telewellin bokseja muut käy;) zyxeleitä kannattaa välttää myös =)
|
tmm68
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. lokakuuta 2007 @ 16:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä ottaisin ehdottomasti Telewellin EN510 V4:n, jos olisin modeemia vaihtamassa. On kuulemma paras tällä hetkellä (itsellä käytössä EN510 V3 ja toimii kuin unelma)
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. lokakuuta 2007 @ 16:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksei muka Telewellejä kannata ottaa? Kiinnostaa, kun kuun vaihteessa siirryn adsl:n puolella via EA501 v3...
|
atholn
Senior Member
3 tuotearviota
|
13. lokakuuta 2007 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SSaarinen: Miksei muka Telewellejä kannata ottaa? Kiinnostaa, kun kuun vaihteessa siirryn adsl:n puolella via EA501 v3...
Koska niitä ei saa pirukaan päivitettyä. Ainakin vanhoissa oli, mutta en tiedä onko korjaanutunut vuoden aikana. Pirullisia on.
|
tmm68
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. lokakuuta 2007 @ 00:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Telewell oli muutama vuosi sitten todella surkea merkki, mutta nyt homma on heillä hanskassa ja noin vuoden verran on voinut sanoa, että TW on markkinoiden paras.
|
atholn
Senior Member
3 tuotearviota
|
16. lokakuuta 2007 @ 09:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tmm68: Telewell oli muutama vuosi sitten todella surkea merkki, mutta nyt homma on heillä hanskassa ja noin vuoden verran on voinut sanoa, että TW on markkinoiden paras.
Mites sen nyt ottaa... Vanhemmille ostin telewellin poksin puolivuotta sitten niin se ei päivittynyt, netti pätki, ja lopulta pistettiin takuuseen ja sieltä tuli rikkinäinen boksi joka ei edes käynnistynyt ja se meni takuuseen ja sitten tuli ensimmmäinen toimiva jota ei edelleen saa päivitettyä kotikonstein. Ihmettelen sitä. Ite en kyl ollu päivittelemäs;)
Mutta kai se on tässä 6-kuukaudessa sitten parantanut maineensa...?
|
jmpk
Suspended due to non-functional email address
|
16. lokakuuta 2007 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Sanon kokemuksesta että hanki suoraan erilliset laitteet; adsl-modeemi ja tukiasema. Modeemiksi kelpaa kaikkein halvin ja yksinkertaisin ja tukiasemaksi suosittelen buffalon laitteita, jotka todettu hyvin toimiviksi.
Yhdistelmälaitteisiin en ainakaan itse enää koske. Langattoman verkon kantomatka on aivan onneton yms.
-JMPK-
|
apilas
Suspended permanently
|
16. lokakuuta 2007 @ 12:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti atholn: Koska niitä ei saa pirukaan päivitettyä.
Itselläni on Telewell 510 v2 (Wlan) ja hyvin on päivittynyt. Ehkä se on vain käyttäjästä kiinni ;)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti atholn: Mutta kai se on tässä 6-kuukaudessa sitten parantanut maineensa...?
No ihan näin nopeasti ei menetettyä mainetta paranneta missään asiassa. Ajatteles mitenkä ihmiset, jotka ovat vihastuneet Telewelliin ja hankkineet toisen valmistajan boksin niin muutaman kuukauden päästä olisivat taas Telewellin kannattajia?! Eli kyllä siihen menetettyyn maineeseen tarvitaan useampi vuosi ja menestystä testeissä ym. vertailuissa sekä tietenkin positiivista palautetta keskustelu- ym. juttupalstoilla. Tietenkään hyvää mainettakaan ei menetetä yhden tai kahden valittajan takia, vaan siihenkin vaaditaan hiukan enemmän epäonnistumisia ja kauemmin aikaa kuin vain muutama kuukausi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jmpk: Yhdistelmälaitteisiin en ainakaan itse enää koske. Langattoman verkon kantomatka on aivan onneton yms.
Valitettavaa, mutta täysin totta!
Pelaamisesta voi unohtaa täysin langattomalla, vaikka pelaisi metrin päästä boksista niin surkea tuo on. Muutenkin netti pätkii ja kiukuttelee jo ihan peruskäytössä, ainakin minulla teki. Joku myyjä kerran selitti minulle, että syy saattaisi olla boksin ja langattoman verkkokortin yhteensopivuudessa, mutta eipä tuo toinen uusi verkkokorttikaan tuonut muutosta. Ainoa positiivinen asia oli, että sain rahat siitä takaisin.
Eli jos on vaan mahdollista niin unohda tuo langaton ja turvaudu vain langalliseen. Tosin sen verran myönnän, että tunnen tapauksia tuttava piirissä joilla perusnetti pelaa moitteetta langattomalla, mutta pelikäytössä heilläkin tulee ongelmia.
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. lokakuuta 2007 @ 12:54
|
Meesi
Newbie
|
11. joulukuuta 2007 @ 11:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Myös minä kirosin telewellin oikeen kunnolla vuosi sitten... mutta nyt kun on zyxel niin kauhee ikävä telewelliä :(((
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2007 @ 22:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Oma TW EA501v3 on toiminut todella hienosti ja olen erittäin tyytyväinen. Kunhan käytön oppii niin kaikki sujuu hienosti.
|
Mainos
|
  |
|
atholn
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2007 @ 22:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Okeiokei TW on ihan hyvä merkki(vaikka aivan paska). Hyvä jos teillä toimii.
|