User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 03:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > tv kuva
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV Kuva
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pataassa
Newbie
_
7. lokakuuta 2007 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees vähän pohdintoja

Eli mulla on 23" Samsungin LCD TV. Katselu etäisyys on noin 2,5m. Minkä olen todennut ihan hyväksi nykyisille TV lähetyksille / DVD elokuville.

Olen vähän haaveillut että rakentaisin oman media PC:n HD DVD asemalla tai sitten ihan vaan ostan HD toistimen. Mutta mutta aloin tässä miettimään että huomaako tuota kuvan laadun parantumista merkittävästi noin pienellä televisiolla noin kaukaakin katsottuna?

Media PC:n kasaa alle 800? jolla voi myös pelailla loistavasti jos joskus vaikka jotain Sega Rally innostuisi.

Toisaalta Toshiban toistimia alkaa kohta saamaan varmaan 300? lla ja luulisi, että noista on jo pahimmat ongelmat saatu karsittua.

Onko ylipäätään järkevää tässä vaiheessa sijoittaa peli merkkejään HD kuvaan vai kannattaako vielä pitää jäitä hatussa ja odottaa vaikka esim vuosi. Pääasiassa mä vuokraan noi leffat, eikä niitä vielä taida saada mistään terävä piirtona...
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > tv kuva

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy