|
xp vistan tilalle
|
|
|
jusa38
Suspended due to non-functional email address
|
7. lokakuuta 2007 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuli vaihdettua vähän hätäsee xp vistan tilalle.Sitä kysyisin,kun olen tehnyt vistasta aikasemmin palautus levyt,(jos onnistu)voiko niillä laittaa myöhemmin vistan takas?Vai pitääkö sit ostaa uus
|
|
izanbaby
Junior Member
|
8. lokakuuta 2007 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Sehän niiden tarkoitus on. Eli pitäisi pystyä.
|
|
Sephi7
|
8. lokakuuta 2007 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Juu Eiköhän niillä uskoisi sen sitten takas saavan.
Koneeni: Prossu: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2.6Ghz Dual Core | Emo: Asus M2N | Näyttis: Club 3D Geforce 8800GTS 640MB | Muisti: Kingston 4GT RAM DDR2 667MHZ | Kovo: 320GB Western Digital | Äänikortti: Creative Soundblaster X-Fi Xtremegamer | Käyttis: Windows Vista Home Premium (64bit) | Näppis: Logitech G15 | Hiiri: MX518 | Kajarit: Logitech X-530 5.1 | Näyttö: 20 Wide TFT Viewsonic VG2021wm | Poweri: 480W LC Power Scorpio V2.0 blue | Kotelo: Mode Com ATX-Kotelo
|
|
izanbaby
Junior Member
|
8. lokakuuta 2007 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sephi7: Juu Eiköhän niillä uskoisi sen sitten takas saavan.
Minäkin vahvasti epäilisin tätä. Eli on kaksi vaihtoehtoa, joista toinen on todennäköisempi kuin toinen, mutta voi olla myös väärä vaihtoehto.
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2007 @ 20:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusa38: Tuli vaihdettua vähän hätäsee xp vistan tilalle.Sitä kysyisin,kun olen tehnyt vistasta aikasemmin palautus levyt,(jos onnistu)voiko niillä laittaa myöhemmin vistan takas?Vai pitääkö sit ostaa uus
tuo siis jotain OEM virityksiä taas.. hyvin kone kohtaista että onnistuuko. joskus nuo levyt on vain korjaus asennusta varten ja todella usein(?) sidottu koneen kokoonpanoon ( ei voi asentaa jos vaikkapa uuden emon hommaa )
sitten on tapauksia joissa käyttis on tallennettu toiselle loogiselle asemalle backuppina ja nämä palautus levyt sitten palauttaa sieltä kovolta sen systeemin.
on se kumma kun ei rahalla voi softaa omaksi ostaa :P
SF-2000 || Corsair CX 750M || SaberTooth 990FX R2 || AMD FX-8350@4.75Ghz/1,43V || Asus R9 290 DirectCU II || 16GB Team Group 2400Mhz DDR3 || Blackice 360 GTX || NeXXos ST30 || Swiftech Mcp655 || EK Supermacy || ClearFlex tubing || Deathadder 4G/Destructor 2/Steelseries 6Gv2 || Sennheiser PC350 || 22" 2ms LCD Iiyama Prolite B2206WS || ASUS Xonar DX || Win7 Ultimate N
http://www.speedtest.net/result/2401459507.png
|
|
core2
|
8. lokakuuta 2007 @ 20:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flobat
on se kumma kun ei rahalla voi softaa omaksi ostaa :P[/quote:
Älä muuta sano,päin p:tä koko homma.
Mielestäni se pitäis kääntää näinpäin=kun ei rahallakaan
toimiteta puhdasta softaa,vaan vetkutellaan ihan miten
vaan myyjän taholta,"se on siellä kovolla omassa osiossa kopioi sieltä"voi paska sanon minä tää pitäis kuluttaja puolelta kieltää
ja aina pistää käyttis mukaan levynä!
|
|
Vigilante
|
9. lokakuuta 2007 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
näiden takia en osta enään koskaan oem-pakettikonetta ja vanhoihinkin olen ajanut ihan puhtaat windowsit microsoftin levyiltä(lisenssejä riittää:)) välttäen näen kaikki oem softat sun muut modaukset ja näin ollen mulle riittää yks Microsoftin Windows XP Pro(retail) levy, jolla voin asentaa kaikki koneet uudelleen, lisenssit kun on joka koneelle oma. Tämän oon tehny myös läppärilleni.
Nainen tulee ennen konetta!
|
|
core2
|
10. lokakuuta 2007 @ 07:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vigilante: näiden takia en osta enään koskaan oem-pakettikonetta ja vanhoihinkin olen ajanut ihan puhtaat windowsit microsoftin levyiltä(lisenssejä riittää:)) välttäen näen kaikki oem softat sun muut modaukset ja näin ollen mulle riittää yks Microsoftin Windows XP Pro(retail) levy, jolla voin asentaa kaikki koneet uudelleen, lisenssit kun on joka koneelle oma. Tämän oon tehny myös läppärilleni.
Tämä on yksi niistä syistä,minkä takia koneesi toimivat.
|
|
jusa38
|
12. lokakuuta 2007 @ 05:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hp:n asiakas palvelun mukaan pitäs vista saaha takas palautus levyillä.Saa nähä sitten joskus toimiiko.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
17. lokakuuta 2007 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flobat:
on se kumma kun ei rahalla voi softaa omaksi ostaa :P
Jos sen softan omaksesi haluat, saat latoa taaloja tiskin vinosti, = ostat sen ohjelmointifirman omaksesi (tai yli 50% osakkeista).
Kaupasta rahalla kun ei saa muuta kuin lisenssin = käyttöoikeus ko. ohjelmaan. Bitin bittiä et omista. Et omista edes sitä muovilättyä, jolla ne bitit sulle toimitetaan.
Jos joskus luette ne lisenssiehdot tarkkaan, niin n'äette mitä sillä rahalla virallisesti saa.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|