User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.10.2025 / 14:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > uus mikki..? vai sittenki kone...? o.o
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uus mikki..? vai sittenki kone...? O.o
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
8. lokakuuta 2007 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mulla on semmonen ongelma mikin kans että kun pistän sen koneeseen kiinni ja puhun vaikka ventissä tai cs:ssä voippiin nii mikki kaikuu eikä kukaan saa mun äänestä selvää.. Aattelin että se johtuis siitä että mun mikki on anuksesta, mutta nyt ostin uuden paremman mikin ja huomasin että isäni kannettavalla ei ollut mitään vikaa äänessä ja omalla koneella on... kaikuu yhä samanlailla kun ennen. Miten mää nyt fixaan tän systeemin kuntoon? olis kiva jos ei tarvis ostaa enää uutta mikkiä.. tai uutta konetta.. 8D Antakaa ihmeessä ohjeita jos vaan löytyy vinkkejä. Katsoin windowsin ohjeita mikki juttuihin ja siellä luki jotain että ohjauspaneeli-----> Puhe ----->Puheentunnistus ja sieltä jotain.. mutta kun mulla ei edes oo semmosta välilehtee kun puheentunnistus... O.o että jopas omituista.. :D
Member
_
10. lokakuuta 2007 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KOITTAKAA NY SIT VASTATA VAIKKA KIRJOTAN HATTUMAISESTI CAPS LOCK PÄÄLLÄ!!!
Newbie
_
13. lokakuuta 2007 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ihan sama ongelma, sain sen joskus korjattua mutta siitä on jo niin kauan aikaa että en enää muista. Pelain tässä vain gta:ta ja pikkusisko paino jotain näppäintä kun kävin vessassa ja nyt on mikki ihan outo..

Nyt Kävi Näin!
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2007 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ja kaikilla kavereilla äänet kaikuu, jos käyttää mikkiä ja kaiuttimia yhdessä. Sitten loppuu heti, jos käyttää headsettia ja kaiuttimet pois päältä.
Newbie
_
13. lokakuuta 2007 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en mä nyt ihan niin urpo ole.. että kyllä on kaiuttimet pois päältä

Nyt Kävi Näin!
Mainos
_
__

_
Member
_
13. lokakuuta 2007 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no voi vitja... kaijuttimet päällä.. just.. no ei oo kuule siitä kiinni.. Onko mun äänikortti niin paska vai mikä tätä nyt vaivaa..? koittakaas nyt auttaa.. kyllä täällä aina on niitä jotka osaa auttaa!!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > uus mikki..? vai sittenki kone...? o.o

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy