User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.4.2025 / 21:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua tv-sarjoista > kyle xy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kyle XY
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
henkettu
Account closed as per user's own request
_
8. lokakuuta 2007 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs mieltä olette kyseisestä sarjasta?
Itse pidän, mutta oon huomannut, että kovinkaan monet eivät seuraa. Mistäköhän mahtaa johtua?
Seuraatteko te kyseistä sarjaa?
Olis kiva kuulla teidän mielipiteitänne...

TV.com
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2007 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ole tullut katottua, mainoksen kyllä näin ja piti katsoakin mutta unohdin... Eikös se alkanu joltain kanavalta viime viikolla?

Pitää varmaan tällä viikolla katsoa tv:stä ja jos on hyvä niin katsoa loppuun jostain muualta ;)

henkettu
Account closed as per user's own request
_
9. lokakuuta 2007 @ 04:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkoi jo toinen syyskuuta ja nykyisin sarjaa esitetään nelosella sunnuntaisin klo 17.30.

Nelonen
pulu
Member
_
27. marraskuuta 2007 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kattonu aina välillä mutta toi sun 17.30 ei oo paras aika mulle.
Mainos
_
__

_
kaarituki
Newbie
_
4. tammikuuta 2008 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aloin vahingossa seurata kun se sattui tulemaan niin sopivaan aikaan krapula-sunnuntaisin. Alusta asti olin sitä mieltä, että sarja on aivan scheissea ja epäuskottava mutta piti katsoa siihen asti että alkoi vähän selvitä, mikä Kyle on.

Jälkeenpäin ajateltuna ei kyllä ollut sen arvoista.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua tv-sarjoista > kyle xy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy