User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > win98 ja directx
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
win98 ja directx
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jormat
Inactive
_
5. elokuuta 2002 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ongelmia tv-kortin toiminnassa. Kone kaatuu aina kun jotain korttiin liittyvää softaa käynnistelee. Voisiko asia johtua win98:sta tai directX:stä
peraWare
Member
_
6. elokuuta 2002 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selventäisitkö vähän. Minkälaista virheilmoitusta heittää ja mikä kortti?
jormat
Inactive
_
7. elokuuta 2002 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kortti on pinnaclen PCTV Studio tai joku sinnepäin. Mitään varsinaista virheilmoitusta ei tule, mutta mikään ei toimi niinkuin pitäisi. Kanavia scannaus ei tuota tulosta ja kun softan käynnistää niin kone kaatuu.
Mulla on koneessa directx 8.1 asennettuna. Olen kokeillut directx:n testejä mm. DirectDraw accelerator. Kone kaatuu myös silloin.
jormat
Inactive
_
7. elokuuta 2002 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samoja ongelmia on miltei kaikissa ohjelmissa jotka on jotenkin tekemisissä liikkuvan kuvan kanssa. Esim. Real Player, QuickTime Player eivät pelaa. Ongelma on mitä todennäköisemmin lähtöisin Real Playeristä
peraWare
Member
_
7. elokuuta 2002 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Villi veikkaus: äänikortti tai näytönohjain bugittaa. Hae uusimmat ajurit!
jukkis
Newbie
_
28. syyskuuta 2002 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ongelmia DirectX 8.1. kanssa.
Yrittäessäni käynnistää ohjelmaa(peliä) näyttöön tulee virheilmoitus:

There was a problem initialising DirectX graphics.Virtua Tennis will now exit. Error code reference: 0x82000003

Mitä tämä tarkoittaa ja mitä minun pitäisi mahdollisesti tehdä, jotta saisin pelin käynnistettyä?
toni.x
Suspended due to non-functional email address
_
1. lokakuuta 2002 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jukkis, kokeile directx 8.1b
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
2. lokakuuta 2002 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jormat:
Kokeile poistaa se Real Player, niin näet johtuiko siitä. RP on muutenkin tosi rasittava softa, aina ottamassa yhteyttä johonkin, ja vielä aika raskas pyörittää.

Sen jälkeen kannattaisi mielestäni asentaa jokin muu versio DX:stä, uudempi tai vanhempi, ja katsoa paraneeko toiminta.

Ei sulla muuten satu olemaan Creativen äänikorttia koneessa, niiden kanssa ei kaikki rauta (kuulemma) meinaa suostua yhteistyöhön?
Mainos
_
__

_
maumau
Junior Member
_
2. lokakuuta 2002 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten, mitkä muut playerit pyörittävät .rm-tiedostoja, jos poistaa realplayerin?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > win98 ja directx

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy