User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 13:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > ostin tossa joku aina sitte xbox 360:sen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostin tossa joku aina sitte xbox 360:sen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. lokakuuta 2007 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkemmin sanottuna pari viikoa sitte mun ongelmana on äänekäs muuntaja, pystyn pelaan ehkä 20 minuuttia sen jälkeen alkaa semmonen pörinä että volumet joutuu nostaan täysille. Vein kyseisen muuntajan ja koneen Pietarsaaren Prismaan josta olin ne hankkinu ne soitti Microsoftille asialle ei voi tehdä mitään ennen kun muuntaja on rikki.jos jollakin on samanlaisia kokemuksia kyseistä asiasta voi vastata tai on kohdannu saman ongelman omassa muuntajassa.
Se on kuulemma tyyppi vika jolle ei voi mitäään mukamas
Valitsu91
Junior Member
_
9. lokakuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kirjoitat Microfirtille tai soitat oikein kauniisti ja kerrot sun ongelman ja kysyt, että millä voisi ongelman ratkaista.

Mulla ei ainakaan oo tollasta ongelmaa.

Terveisin Valtsu
Member
_
10. lokakuuta 2007 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No lyöt lekalla muuntajan p****ksi niin sittenpähän on muuntaja rikki. No ei nyt sentään xD. Itselläni boxi hajosi tuossa paripäivää sitten ja on jo korjaukseen menossa. Ei ole minun kohdalla muuntajassa vikaa ollut enkä ole kuullut myöskään että olisi tyyppivika.

"Iron Maiden can be fought, Iron Maiden cant be sought!"
Up The Irons!
Mainos
_
__

_
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. lokakuuta 2007 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nostin muuntajan kyljelleen ja dvd kotelo alle lakkas heti pörisemästä kaveri meinas että voi olla muuntajan sisällä oleva tuulettimen akseli kiero kun kerran toimii vinottain mutta ei suorassa nyt kun se on vinossa niin ääni on huomattavasti siedettävämpi
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > ostin tossa joku aina sitte xbox 360:sen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy