User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 08:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > apua! netti sammuilee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua! Netti sammuilee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DontSay
Junior Member
_
9. lokakuuta 2007 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tässä minun ongelmani on: Laitan jonkun latausohjelman päälle (esim. µtorrent tai revconnect jne.) netti sammuuu vähän väliä eli tyssähtää kokonaan lataukset ja netin selaus ei toimi. Sitten kun olen odottanut sen esim. minuutin niin nettiin pääsee ja lataukset taas lataamassa, mutta kohta netti sammuu jälleen. Missä probleema? vai onko tähän edes vastausta?
DontSay
Junior Member
_
9. lokakuuta 2007 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lukenut muutamia foorumeita ja tämmöistä on tullut vastaan: "...voisin sanoa että vältä Dlinkiä, kuten normaalisti muissakin hankinnoissa. Huonoja ajureita, täydellisen satunnaista epävakautta ja heikkolaatuisia yhteyksiä langoilla ja ilmassa." Ja itselläni on dlink 624+ laatikko. Voiskohan tämä juuri olla ongelmani? eli mikä olisi hyvä wlan tukiasema? kokemuksia? En ainakaan itse usko, että tämä olisi syy netin kaatuilemiseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2007 @ 15:53

arimo
Suspended due to non-functional email address
_
12. lokakuuta 2007 @ 03:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on sama ongelma, netti katkeaa käyttäessäni Azureus torrentti ohjelmaa. Mutta DC++ kanssa ei ole mitään ongelmia.

Eli molemmissa PC:ssä on gigabitin DLINK DGE-528T verkkokortit ja Dlink gigabitin kytkin, jonka takana on Alink reititin.

Mikä neuvoksi?
pro123
Junior Member
_
1. marraskuuta 2007 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta mielestäni ainaki netti "kuormittuu" liikaa kun on latausohjelmia päällä.
Korjatkaa jos olen väärässä.
daFred
Newbie
_
1. marraskuuta 2007 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma BitCometia käytettäessä. Ohjelman käynnistyttyä käy usein niin, että netti jämähtää täysin, vaikkei BitCometkaan vielä lataa mitään.
Mainos
_
__

_
bonnieri
Junior Member
_
8. marraskuuta 2007 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^^ Tismalleen sama, täytyy aina ottaa seinästä irti modeemi ja palomuuri et toimii. Ja tosiaan joku d-linkin paska itsellänikin.
Wlan samas eiköhän se ollu just se Di-624+.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > apua! netti sammuilee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy