User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 16:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kazaa:sta ladattujen leffojen katselu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
KaZaA:sta ladattujen leffojen katselu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nizhe
Newbie
_
15. marraskuuta 2003 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan katsottua ladatut elokuvat. Olen yrittänyt katsoa windows Media Playerin kautta mutta ei... Olen myös yrittänyt kazaan kautta mutyta ei sekään onnistu, minulla on KaZaA Lite. Miten saan elokuvat katsottua. Ja vielä siitä että mitä tarkoittaa kun katsoo finnkinon sivuilla trailereita niin kuva pysähtelee vähän väliä ja alas tulee lukemaan buffering (tai jotai sinnepäin) ja sit se paljon on ladattu. miten saan semmosen pois.
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2003 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis
sulta todennäköisesti puuttuu codeceja.
eli divx, xvid ja ac3filter
sitten toi buffering homma on se että se lataa videota netin ylin eli streamaa. ja koska ei saa ladattua tarpeeksi nopeasti niin pysähtyy hetkeksi. eli tallenna ne videot koneellesi ja sitten avaat ne.
nizhe
Newbie
_
15. marraskuuta 2003 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä noi divx, xvid ja ac3filter jutut oikee saa...
Mistä saan ne Trailerit sit ensin ladattuu koneelle?
naapuri
Suspended due to non-functional email address
_
16. marraskuuta 2003 @ 05:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nizhe
Newbie
_
16. marraskuuta 2003 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riittääkö kun latasin vaan ton DivX:n?
Kiitos tiedosta ja toivottavasti jatkossa pelaa...
Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2003 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paras on kun laitat vain ffdshow:n ja AC3 filterin. Et välttämättä tarvitse noita DivX- ja Xvid-koodekkeja, jollet itse aio koodata elokuvia. Ja tietty soittimeksi BSPlayer.

...ja nuo kaikki löytyy täältä ad:sta.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kazaa:sta ladattujen leffojen katselu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy