User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 20:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tv jukebox 3.0 sarjanumero
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
tv jukebox 3.0 sarjanumero
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
KonstaK
Junior Member
_
14. lokakuuta 2007 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka. kaivoin laatikon pohjilta tuon handicin dvb-t tikun, ja löysin jopa tv jukebox 3.0 ohjelman. Asentaessa ohjelma kuitenkin pyytää sarjanumeroa, jonka olen varmaan hukannut.. missähän se edes on lukenut se sarjanumero?
No mutta, onko vaihtoehtoista ohjelmaa tuolle tikulle jotta kanavat näkyisi? Pikaisia vastauksia kiitos!
Pugi
Junior Member
_
14. lokakuuta 2007 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla se oli siinä CD:n paperisessa kuoressa.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/306815/3469213 tuolla on lista mitä ohjelmii olen milläkin menestyksellä kokeillut.
KonstaK
Junior Member
_
14. lokakuuta 2007 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelmana enään vain se että sitä kuorta ei löydy ;( toimiiko tuo handicin dvb-t tikku muulla ohjelmalla?
Pugi
Junior Member
_
14. lokakuuta 2007 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se selviää kokeilemalla...
BigShowMa
Junior Member
_
14. lokakuuta 2007 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin oma Denverin DVBT2 alkoi toimimaan kun laittoi BDA ajurit mallia AFATech ja DVBviewerin... Alunperin tuossakin tuli toi jukebox 3.0
June74
Member
_
17. lokakuuta 2007 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sulla sitä ohjelmaa asennettuna millekkään koneelle , sillä itse ohjelmasta näkyy se sarjanumero
KonstaK
Junior Member
_
17. lokakuuta 2007 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti June74:
onko sulla sitä ohjelmaa asennettuna millekkään koneelle , sillä itse ohjelmasta näkyy se sarjanumero

Eipä oo.. :/ voisko joku antaa linkkiä suoraan johonki handic dvb-t tikun kanssa sopivaan ohjelmaan. Haen myös ajureita tuohon tikkuun.. En löydä sitten mistään :S
Member

1 tuotearvio
_
22. lokakuuta 2007 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama ongelma täälläkin! olisi kiva saada tikku taas toiminta kuntoon ;)


June74
Member
_
22. lokakuuta 2007 @ 23:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sitten taitaa olla konstit vähissä , joko pitää etsiä se paperinen cd-pussi missä on avain , tai sitten ottaa tikun/kortin maahantuojaan yhteyttä ja kysyä sieltä. Itse heti kirjoitin kyseisen keyn tietokoneelle tekstitiedostoon jonka laitoin muistitikullekkin A: pysyy paremmin tallessa B: ei tarvitse joka kerta kirjoittaa sitä (copy/paste)
sauli89
Suspended due to non-functional email address
_
4. helmikuuta 2008 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti June74:
onko sulla sitä ohjelmaa asennettuna millekkään koneelle , sillä itse ohjelmasta näkyy se sarjanumero
omalla koneellani on tv jukebox 3.0 mutta en voi asentaa sitä muille koneille kun sarjanumero on hukassa, mistäköhän se sarjanumero löytyis tältä koneelta mihin se tv jukebox on asennettu?
June74
Member
_
5. helmikuuta 2008 @ 04:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aukaise tv-jukebox softa ja ota asetukset (settings) ja sieltä User välilehti, siellä on sarjanumero tallessa.
sauli89
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2008 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko kellään tiedossa parempaa ohjelmaa koska tuolla jukeboxilla ei näy oikeen hyvin?? Toimiiko sama tikku muulla ohjelmalla?? Alkuperäinen ohjelma on tv jukebox 3.0
Mainos
_
__
 
_
June74
Member
_
6. helmikuuta 2008 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löytyy vaikka kuinkamonta softaa , hae viestejä toiminnolla voit etsiä aikaisempia keskusteluja. Itse käytän dvbviewer ohjelmaa, ei maksa kuin 15eur se ohjelma ja on hyvä, ehdottomasti hintansa väärti.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tv jukebox 3.0 sarjanumero
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy