User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.3.2025 / 15:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ftp palvelin - ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FTP palvelin - Ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikko93
Newbie
_
14. lokakuuta 2007 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin koneeseeni FTP-palvelin ohjelma. Nyt toimii kotiverkon sisäisissä koneissa "sisä IP:llä", mutta ei ulkoisella IP:llä. Luulen, että vika on ADSL modeemin ja W-lan reittittimen asetuksissa. Eli mitä kaikkia niihin pitää asettaa että toimisi oikein. Modeemi siis Telewell EA 200 ja reititin joku Buffalon Airstation?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. lokakuuta 2007 @ 08:31

SithLord
Member
_
14. lokakuuta 2007 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellänikin on kyseinen ongelma. Itse olen yrittänyt saada buffalon linkstation liveä toimimaan ftp palvelimena ja reitittemenä toimii. Buffalo Airstation. Pääsen linkstationiin sisäverkon ip:llä, mutta muualta linkstationiin ei pääse.

E6300 | Gigabyte DS3 | Corsair 5400UL "Fatbody" | 7600 GT

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. lokakuuta 2007 @ 10:07

Senior Member
_
14. lokakuuta 2007 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedossa on siis ip johon otatte yhteyden ulkopuolelta? Haluatteko hyväksyä yhteydet kaikista ulkopuolisista ip osoitteista? Sen mukaan onko vastaus kyllä vai ei tehdään palomuuriin asetukset. Itse suosittelen käyttämään nat:ia ja silloin pitää palomuurin asetuksissa tehdä senkin osalta asetukset kuntoon.

Luulisin että noista ftp asetuksista kerrotaan inkstation live:n manuaalissa.

--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ftp palvelin - ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy