User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.9.2025 / 00:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy hjelppiä!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevy Hjelppiä!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
foogoo
Newbie
_
15. lokakuuta 2007 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Elikkäs ongelma seuraavanlainen. Ostin muutama viikko taaksepäin uuden emolevyn ja olen ollut siihen tyytyväinen, mutta yksi asia raastaa päätä. Omistan USB-väyläisen ADSL-modeemin ja se vie kaistaa muilta laitteilta. Eikä "USB-bandwith" riitä enään näppäimistölle esimerkiksi!?
Toinen asia on, että tuo minun kivikautinen ADSL-modeemi jämähtää n. tunnin sirffailun jälkeen vaiheessa ja valittaa, että "USB device not recognized"?
Lieneekö ongelmani modeemissa vai emolevyssä? Osaatteko auttaa? Itse epäilen että Emolevyssä ei olisi vikaa, koska kaikki muut laitteet toimii hyvin ilman tuota modeemia, eikä kaatuile. Tunnistaa muut usb laitteet hyvin.

Uusi Ethernet väyläinen ADSL-modeemi voisi olla ratkaisu?

Kyseinen emolevy on MSI K8N Neo4 Platinum. Uusin Bios ja Nforce4 Ultra ajurit (6.86).
Senior Member

15 tuotearviota
_
15. lokakuuta 2007 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko asentanut ajurit (emon sekä modeemin.. siis jos sellaisia on)

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy hjelppiä!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy