User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.10.2025 / 02:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > oman koneen haltuunotto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Oman koneen haltuunotto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ukkopekka
Newbie
_
17. lokakuuta 2007 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellaista mietin että voiko jollain ohjelmalla ottaa helposti haltuun oman koneensa etäkäyttösysteemillä niin ettei siis tarvitse olla mitään klikkaamassa kotona vaan riittää että kone on siellä päällä?
Ajattelin sitä Windows Live Messenger - ominaisuutta jolla saa haltuun koneen että saako sen jotenkin automaattiseksi että aina saa automaattisesti luvan vaikka toisella käyttäjätunnuksella (messenger) jos vaan kone ja mese on päällä kotona?

"Siis joku tuolla tajuaa, mua paremmin mitä mun mieli haluaa.. ..siitä varma oon ja se pätee myös televisioon.."
Senior Member

5 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2007 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ympäristönä on XP, helponta on kun laitat kotikoneelle päälle: "Enable remote connections"

Etäkoneella pistät runiin: mstsc (= remote desktop client ohjelma)
näpyttelet siihen oman ip:si. Hetken päästä syötät KOTIKONEESI loginin ja salasanan ja homma pelaa!

Vaihtoehtoisia ohjelmia on paljon. Yksi hyvä on dameware. Kokeile tuolla winukan omalla ensin, helppo, yksinkertainen ja toimiva.

morbir
Senior Member
_
19. lokakuuta 2007 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jos ympäristönä on XP, helponta on kun laitat kotikoneelle päälle: "Enable remote connections"

Sellasta kyselisin että mistä moisen asetuksen löytää?
Senior Member

5 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2007 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kotonasi win2000, xp vai vista?

ukkopekka
Newbie
_
19. lokakuuta 2007 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla siis xp (kanssa?) ja samaa kyselisin että mistä tuon enablen löytää (suom kiel windows) ja kiitokset etukäteen :D

"Siis joku tuolla tajuaa, mua paremmin mitä mun mieli haluaa.. ..siitä varma oon ja se pätee myös televisioon.."
morbir
Senior Member
_
20. lokakuuta 2007 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
xp on myös.
Senior Member

5 tuotearviota
_
20. lokakuuta 2007 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Oikea klick omasta tietokoneesta -> Ominaisuudet
2. "Remote" välilehti (mikäköhän olis suomeks? etä tjsp.)
3. ruksi kohtaan "Allow users to connect remotely to this computer
(Suomeksi jotain: "Salli käyttäjien ottaa yhteys etänä tähän koneeseen")

En ole sata-varma mutta, onhan teillä varmasti startupin yhteydessä login ja salasana? Minulla kun remote yhteys kysyy juuri niitä...

ukkopekka
Newbie
_
22. lokakuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo löyty, tänks!!
hyvin pelittää

Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2007 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mukava juttu ^_^

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > oman koneen haltuunotto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy