User Käyttäjä Salasana  

maanantai 2.2.2026 / 23:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css create server!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Css create server!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
17. lokakuuta 2007 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaveri teki Css create serverin... laitto consolesta Sv_lan 0 ja toimi niinku pitäiski kaverit meni pelaa, mutta minä en xD.. koska serveri ei jostain syystä resbondaa mulla.. Missä vika?? Osaisko joku fiksu pelittäjä neuvoo??
Member

2 tuotearviota
_
17. lokakuuta 2007 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä että mitkä portit palomuurista pitäis olla auki et toimii?
Member
_
26. lokakuuta 2007 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
modeemista ja palomuurista kummanki suunnan liikenne 27015-portti auki :D sit toimii :).

Junior Member
_
13. tammikuuta 2008 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon avannu modeemista ja palomuurista sen 27015 portin auki, ja katoin et mun servu myös käyttää sitä porttia, silti tulee muille että server in not resbonding? Apujaaaa...

Mainos
_
__

_
niGGo
Suspended due to non-functional email address
_
24. huhtikuuta 2008 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.cstrike-planet.com/tutorial?print=1

Tuolta löytyy tarkat ohjeet... Toimi mulla ainakin täydellisesti, mutta jos tarvii apuuni ota yhteyttä

msn:linkkakoipi@hotmail.com
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css create server!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy