User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 17:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > ostamassa uutta näyttöä 19-22 tuumaista, elokuvien katselemiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostamassa uutta näyttöä 19-22 tuumaista, elokuvien katselemiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Takemaru
Newbie
_
17. lokakuuta 2007 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minkälainen näyttö olisi hyvä elokuvien, (AVI leffojen ja ihan DVD leffojen katselemiseen), suureksi osaksi katselen vain animea, mutta ei se tähän liity. Eli hintana voisi olla 200-300 euroa, ei mielellään kauheasti yli 300:dan. Luin äsken artikkelin "Samsung SyncMaster 226BW 22" ja päädyin siihen tulokseen etten ehkä sitä osta, koska monet valittavat valovuodoista ja en itse todellakaan pidä niistä =/ Onko teillä mitään hyviä elokuvan katselu näyttöjä mitä voisitte suositella minulle? Olisi kiva vielä jos kuvatkin olisivat tarkkoja jos pistän videon full screeniin.

P.S Ensimmäinen kerta kun tein viestiketjun, ja olen aika tiedoton näissä näyttö asioissa, anteeksi ^^'

Takemaru
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2007 @ 01:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HP W2207 on hyvä leffoille, kirkas pinta, saa kuvan näyttään paljon terävemmältä. Tosin päivällä kun aurinko siihen paistaa niin tulee aikalailla peilimainen siitä.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > ostamassa uutta näyttöä 19-22 tuumaista, elokuvien katselemiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy