User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.10.2025 / 06:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > neron ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Neron ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2007 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka!
Tai onko kyseessä oma tietämättömyys asiasta! Kuitenkin ostin uuden Nero7 ja ohjelma on hieno,mutta kun en saa poltettua. Saan koottua aikomani elokuvan tai musiikkikappaleet burning osiossa,mutta kun alan polttamaan se pukkaa levyn ulos ja ilmoitta että asemassa ei ole levyä.Voitteko antaa vinkejä mitä teen? Tuleeko ohjelmassa säätää asetuksia vai kenties tarkistaa jotain.Olen paininut tämän ongelman kanssa pitkään!Mulla oli edellinen versio 6:en ja siinä ilmeni samoja ongelmia.Toivon saavani palautetta!
MikroMake
AfterDawn Addict
_
18. lokakuuta 2007 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut Nero 6 (täysversio) varmaankin viisi vuotta eikä ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. Ja on tullut kyllä jonkun verran polteltua erilaisia CD- ja DVD-levyjä.

Olen aina heti sen päivittänyt kun päivityksiä on ilmestynyt.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
dRain
Junior Member
_
18. lokakuuta 2007 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä asema sulla on ja minkälaisia levyjä?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
18. lokakuuta 2007 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRain:
Tällä hetkellä jatkuvassa käytössä on nämä asemat:

Samsung Writemaster SH-W162C-RSBN ja LG GSA-H12L

Yhdessä vanhassa (varakoneessa) on LG GSA-4165B, jolla on poltettu myös paljon.

Levyinä on ollut ihan tavallisia erimerkkisiä CD-R- ja CD-RW -levyjä sekä DVD-R ja DVD-RW-levyjä.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
dRain
Junior Member
_
18. lokakuuta 2007 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRain:
Tällä hetkellä jatkuvassa käytössä on nämä asemat:

Samsung Writemaster SH-W162C-RSBN ja LG GSA-H12L

Yhdessä vanhassa (varakoneessa) on LG GSA-4165B, jolla on poltettu myös paljon.

Levyinä on ollut ihan tavallisia erimerkkisiä CD-R- ja CD-RW -levyjä sekä DVD-R ja DVD-RW-levyjä.
Lähinnä ketjun aloittajan laitteistoa tässä hain :)

Mulla kävi pari kuukautta sitten silleen, että saksasta tilatut cd-r:t ei suostunu toimimaan asemassa. Firmiksen päivitykset yms. ei auttanu. Parin tunnin säädön jälkeen selvis, että ko. levyt oli dvd:itä ja mun sillonen asema ei niitä polttanu. Noi levyt tuli sellasessa muovipaketissa ilman mitään merkintöjä niin ei ekana toi vaihtoehto tullu mieleen kun kuitenkin cd-r:iä olin tilannu.
Member

2 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2007 @ 23:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Tällainen asema kuin:LITE-ON DVDRW SHM-165P6S!Mulla on niin vähän kokemusta tällaisesta polttamisesta,että se varmaan menee tähän piikkiin.Nero6:lla alussa sain muutamia kertoja poltettua,mutta sitten tulivat nämä ongelmat.Sama on jatkunut,ostettuani 7:n!Olen ostanut DWD-RW levyjä.(1-2xspeed)Mulla on sen verran paljon musiikkia ja elokuvia koneella,että olen ostanut 4,7 GB:n kokoluokkaa.Tarkoitus oli polttaa nämä musiikit tämän tyyppiselle levylle varmistaakseen,että mikäli koneelta joskus katoaa nämä tiedostot,niin ne on kuitenkin turvattu tällä tavoin.Samoin haluttaisi tehdä koneen ohjelmista ns.varmuuskopio tällätavoin,mutta kun on nämä ongelmat!Luulen,että jossain asetuksissa on häikkää!
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2007 @ 01:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi vielä!
Kokeilin jälleen muutaman kerran.Löysin neron asetuksista kohdan,jossa menin tallentimen kohtaan.Siinä oli kohta,jossa vaihdoin automaattisen dwd lukevaksi.Ei sillä kuitenkaan mitään vaikutusta ollut.Tuntuu,kuin ohjelma ei lue levyä!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > neron ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy