User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 17:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > "leikattu" versio digiboksiin takaisin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"Leikattu" versio digiboksiin takaisin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
siliamaav
Newbie
_
21. lokakuuta 2007 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, ajattelinpa tiedustella tämmöstä asiaa kun tuota ostin tuossa keskiviikkona Vision-merkkisen tallentavan digiboksin Mallinumero: VDT8080Shttp://www.suomenschneider.fi/tuote_esittely.php?mark=diVision&categoryFi=Digiboksi&prodNum=VDT8080S

Tallentaminen on onnistunut ja ei ongelmia. Olen pystynyt siirtämään tietokoneellekkin nauhoittamiani ohjelmia ongelmitta, käytössä ProjectX-ohjelma. Sillä ohjelmalla olen muuttanut videot MPEG-muotoon. Kysyisin sellasta että onnistuuko tuolla ProjectX-ohjelmalla tai muulla MPEG-videon muuttaminen samanlaisen formaattiin, mitä tuo laite toistaa? Laitteen nauhoitukset ovat .TRP-muodossa. Ainakaan ProjectX-ohjelmasta en löytänyt sellaista ominaisuutta, että sen pystyisi muuttaa sellaseen formaattiin että se näkyisi boksissa. Itse digiboksissa ei mielestäni pysty poistamaan vaikka mainoskatkoja, ilman että tietokoneeseen siirtää videota ja leikata sen kautta...

Että osaisiko joku kertoa, miten homma on?

--
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > "leikattu" versio digiboksiin takaisin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy