User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 01:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > mediacoderilla irtotekstit ei näy psp:llä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mediacoderilla irtotekstit ei näy psp:llä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ceeassa
Newbie
_
23. lokakuuta 2007 @ 02:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin tehdä Mediadoerin oppaan avulla leffan psp:lle, mutta irtotekstit ei silti näy. Mulla on nyt psp:llä tiedostot MP_ROOT, PSP, VIDEO (tuolla video kansiossa on leffa nimillä mun_leffa.avi ja mun_leffa.srt ei näy :( Olen tapellut monta tuntia tän kanssa. Missä vika! Mulla on uusin softa 3.71. Auttakaa epätoivoista. Yritin myös scritillä psp9 kanssa, ei toimi.
criple
Junior Member

2 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2007 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistät vaan leffan ja tekstitykset mediacoderille ja otat sieltä sen psp ja painat vaan muuntamisen käyntiin. mulla ei ainakaan tarvitse tuota loppu päätettä ollenkaan kun muutti leffan ja tekstit. (kokeile tektin nimen perään esim .sub)
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. joulukuuta 2007 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tohon noin pistät sen teksitys tiedoston polun.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > mediacoderilla irtotekstit ei näy psp:llä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy