User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 16:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > fruity loops neuvoja kyselen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
fruity loops neuvoja kyselen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vainikka4
Junior Member
_
25. lokakuuta 2007 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nauhoitin mun mp3 soittimeen mun laulua ja haluaisin siirtää se fl:ään mutta kun en osaa. Enkku ei oiken suju ja tää softa on ihan uutta mulle.
Member
_
1. marraskuuta 2007 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On aika mahdotonta muuttaa valmista mp3- tai wav-tiedostoa takaisin FL-tiedostoksi. Niin minä ainakin ymmärrän. Jos lauluäänet on valmiina, niin ne kai ne pystyy siirtämään? Tähän en osaa sanoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2007 @ 09:51

wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
1. marraskuuta 2007 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan sen ainakin tallentaa PC:lle wav-muotoon (Mp3-soitin kiinni äänikortin Line-In:iin), ja sitten käyttää esim. FL:ssä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > fruity loops neuvoja kyselen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy