User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 17:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten tallentaa dvd:lle kuva ja tekstitys???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten tallentaa dvd:lle kuva ja tekstitys???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
torvi78
Newbie
_
25. lokakuuta 2007 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt jos joku jaksaa kertoa juurta jaksain,miten saan liitettyä tekstityksen leffaan?
Koneelle on jo tallennettu molemmat.Näen ne ffdshowin avulla media playerillä,mutta en millään onnistu saamaan niitä dvd:lle toimimaan.
Mulla on normi dvd-karaoke-soitin,joka poltettuja levyjä toistaa,mutta ei niin älykäs,että erikseen levylle tallettuna yhdistäisi ne.
Miljoona kiitosta sille,joka haluaa auttaa aloittelijaa :)
torvi78
Newbie
_
25. lokakuuta 2007 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jatkan vielä.
Olen siis lukenut aiemmat viestiketjut aiheesta.Olen myös laittanut avin ja subin samannimisinä ja samaan kansioon.Silti ei toimi.Leffa kyl näkyy,mut tekstiä siinä ei ole.
torvi78
Newbie
_
25. lokakuuta 2007 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä...
Yli vuorokauden yrittäneenä...onnistuin sitten viimein...vaikkei kukaan viestiin vastannutkaan :)

Ihan tyhmä olo on. :(
En tajunnu,ett pitää kansio tallentaa levylle ja kansiossa saa olla vain se leffa ja subit.

Mutta kuinka olenkaan ylpeä,että osasin itse :)
Mainos
_
__

_
seniori62
Junior Member
_
19. marraskuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saman ongelman kanssa pähkäilen minäkin. Voitko ystävällisesti antaa selkeät ohjeet asiaan. Aloitin uuden ketjun Avista DVD, mutta en ole vielä saanut ratkaisevaa vastausta. Kiitos avusta jo etukäteen.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten tallentaa dvd:lle kuva ja tekstitys???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy