Bittorrent ropleema
|
|
Kanakotka
Junior Member
|
19. marraskuuta 2003 @ 17:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisi näiden bittorrent ohjelmien kanssa... Elikkä aina kun rupean lataamaan jotain bittorrent ohjelmaa netistä, niin tapahtuu vähän ajan päästä kummallisia! Tietokone rupeaa "tökkimään" pitkiä tökkyjä kerrallaan ja vähän ajan päästä wintoosa kaatu ja esittää blue screen of death(tm) (XP- edition) jossa lukee että tietokone on sammutettu sille aiheutuvien vahinkojen välttämiseksi blaablaablaa :P.
"Hilavitkuttimeni":
2.4 ghz Celeron (intelligence outside)
512 ram
Wintoosa XP Homeinen editio(+ Service pack 1 ja uusin päivitys of course.... mutta ei niitä "virallisia" email päivityksiä kumminkaan...)
ja virustorjuntana on Norton Antivirus(uusin versio)
EIkä ole palomuuria...
Bittorrentit ovat aina ennnen toimineet mainosto... mutta nyt Ravenshieldin ja nortonin installoinnin jälkeen on ollut hieman ongelmia (mahtaakohan johtua norttonista?!?)
Olisin(taas jälleen kerran) erittäin kiitollinen avustanne :P
|
YaRi
Member
|
19. marraskuuta 2003 @ 17:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä versio olikaan käytössä BitTorrentista?
ABC:tä olen käyttänyt itse ihan ongelmitta
http://pingpong-abc.sf.net/ Virallisessa 3.3 versiossa on aika liuta bugeja, mm. 100% CPU -bugi.
|
Kanakotka
Junior Member
|
19. marraskuuta 2003 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ennen käyttänyt Burst! nimistä bittorrent ohjelmaa (toimi hyvin... kunnes viime aikoina lakkasi toimimasta) Nykyään käytän sitä "alkuperäistä" Bittorrent ohjelmaa... kokeillanpa tuota ABC:tä vielä... jos vaikka tuurilla toimisi ;)
|
tennari
Member
|
20. marraskuuta 2003 @ 08:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Bit torrent vaihtaa porttia ja käyttäjää keneltä lataa jatkuvasti (tai ainakin usein) ja uskon et Norttoni ei tuosta oikein pidä... Uusin Norttoni sisältää itsessään jo palomuurin kaltaisia suojia ja saattaa sotkee torrentin käytön...
Itselläni ei ole XP:tä joten en voi sulkea mahdollisuutta etteikö XP vaikuttaisi ongelmiisi.
|
lollo
Junior Member
|
21. marraskuuta 2003 @ 05:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei Nortoni mitään vaikuta, itselläni Nis2004 ja BT Shadows Experimental ja hyvin toimii :)
|
Moderator
|
21. marraskuuta 2003 @ 06:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Nortoni ei aiheuta mitään ongelmia BT:n toimimisen suhteen
|
tennari
Member
|
21. marraskuuta 2003 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Tää nyt saatta olla turha kysymys mut onkos sulla kovalevyllä tilaa?
|
Junior Member
3 tuotearviota
|
23. marraskuuta 2003 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on NAV 2004, NIS 2004 sekä NSW 2004. Eikä ole mitään ongelmia tämän kanssa: http://ei.kefro.st/projects/btclient/ Se toimii, ainakin mulla. Mutt kuiteskin kannattaa käydä läpi NIS:in "säännöt", ettet vaan oo blockannu juuri "sen"...:) Anyway, en usko et sillä on MITÄÄN merkitystä et mikä "versio" tälläkin kaverilla on, kunhan se suo ohjelmalle mahdollisuuden läpäistä palomuurin...?:)
|
Waza
Newbie
1 tuotearvio
|
23. marraskuuta 2003 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin tota ABC ohjelmaa ja tulin siihen tulokseen, että kone toimii paremmin eli ns. orginaali Bittorrent ohjelma käyttää enemmän prosessoria ja muistia mutta toi ABC on muuten hitaampi imuttaa. Orginaali ohjelmalla tunkee niin paljon kun linga antaa myöten. Mutta jatkan kaikesta huolimatta vielä kokeiluja ja vaihdan sitten jos on tarpeen takaisin.
|
vtolvanen
Suspended due to non-functional email address
|
24. marraskuuta 2003 @ 13:25 |
Linkki tähän viestiin
|
blokkaakohan dna noita p2p ohjelmia vai onko noi ohjelmat tommosia, mulla o 1M/512 ja netistä lataa tavan ftp:ltä 120kt/s mutta kun yrittää imuttaa torrentilla tai emulella(koittanut kummankin monia eri versioita) niin tulee yleensä 2kt/s joskus innostuu 20kt/s käymään mutta todella harvoin. dc++ lataa n. 40kt/s jos on käyttäjä jolla on slotteja
|
2pac88
Newbie
|
27. joulukuuta 2003 @ 07:30 |
Linkki tähän viestiin
|
toimiiko bittorrent modeemin kanssa
|
Moderator
|
27. joulukuuta 2003 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
tarkotatko tollasta 56K modeemia?
kyllähän se tuon kanssa toimii, mutta kuka nyt jaksaa vaikka 700Mt leffaa tollasella imutella, jotain pikkuohjelmia kenties, musaakaan ei taida saada yksittäisinä kappaleina?
|
lantti
Newbie
|
31. joulukuuta 2003 @ 08:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisikohan kenelläkään hyviä bittorrent sivustolinkkejä, joista ei aukeiaisi miljoonia pop-ikkunoita? Toiveissani olisi löytää sekä kotimaista musiikkia, että Iso Ps2 pelejä..kiitoksia jo etukäteen.
|
Mainos
|
|
|
Moderator
|
31. joulukuuta 2003 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
www.btsites.tk ja asenna koneelles joku pop-up stopperi, googlella löytyy vaikka kuinka monta.
Myös jollai palomuurilla saa blokattua noita esim. ZoneAlarm tai asenna koneelle toinen selain IE:n rinnalle esim. Opera.
|