User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 09:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 kymysyksii!!!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 kymysyksii!!!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Rambo91
Junior Member
_
19. marraskuuta 2003 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko olemassa semmosta laitetta PS2:osee millä pystyis pelaa poltettuja pelejä...
jos on nii paljonko semmone maksaa ja mistä??
Senior Member

47 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2003 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä mod-piiri tilaukseen. http://www.hevnet.com/
naapuri
Suspended due to non-functional email address
_
19. marraskuuta 2003 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyypi myös http://www.modpiiri.com

<-- I'm with stupid.
Rambo91
Junior Member
_
22. marraskuuta 2003 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti hirveesti te jotka autoitte mua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
soft
Newbie
_
4. joulukuuta 2003 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarmo78 Jos mä tilaan sen mod-piirin, mitä mun pitää tehdä sitten ?? Miten tuo mod-piiri asennetaan ? Olisiks se helpompi jos mä menisin sinne kauppaan ? Mut paljonks sitten se maksaisi ? (Eli se kauppa (hevnet) asettaa sen mun puolstani.)

Moderator
_
4. joulukuuta 2003 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kato sen liikkeen sivuilta löytyykö tietoo mitä maksais valmiiksi modattu ps2. Jos ei löydy, pistä postia ja kysy asiaa.
voithan ostaa ton mod-piirin ja paikkakuntasi elektroniikka / asennusliikkeestä kysyä tekevätkö tuollaista työtä, sillä en todellakaan suosittele itse tekemään tuota asennusta, vaatii ammattitaitoa juottamisesta ja on pirun tarkkaa touhua. Jollet tosiaan tiedä miten homma tehdään, anna olla, rikot vaan koneen.
arvio asennustyöstä: ~80?
soft
Newbie
_
5. joulukuuta 2003 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos

nimmittäin kaikki tiedot loytyy sivuilta

se mod-piiri maksaa 75 euroa ja se asennustyö maksaa 45 euroa. eli 120 euroa (aika edullinen hinta). en aio tientenkään asentaa sitä itse ; )
Moderator
_
5. joulukuuta 2003 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei...no on kyllä suht edullinen :D
melleri
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen ihan aloittelija näissä PS2 pelien polttamis hommissa.

Ensiksi mun pitäs tietysti saada MOD piiri laitteeseen, mutta itse en aio sitä edes yrittää asentaa. Mistä saa asennettuna ?

Ja sitten itse pelit. Etsin sen verran tietoa, että minun pitää hakea bit torrent ohjelma jonka kautta voi ladata pelejä suprnova.org:sta. Mutta mitäs sitten ku peli on ladattu? Missä muodossa sen pitää olla, jotta saan sen levylle? Ja mille levylle? Riittääkö aivan normaali CD-R ? Mihin muotoon poltan pelin?

Ja onko varma sitten, että ne pelit myös toimii? Kiitos etukäteen vastauksista, kaikki tieto on tarpeen.
Moderator
_
6. joulukuuta 2003 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noi pelit on yleensä .cue/bin, .iso, .nrg, .gi, .ccd eli imagena monessa pienessä paketissa. yleensä kun sen ekan paketin avaa esim. winzip, powerarchiver, winrar ohjelmalla, sieltä löytyy tuo image, jonka purat(extract) haluamaasi kansioon.
Aivan tavallinen cd-r levy käy, mutta niistäkään ei tiedä ennenkuin kokeilee, minkä valmistajan levyt toimii. Esim. mmore:n levyjä kannattaa välttää, TDK on hyväksi todettu. eli kokeilemalla...
soft
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

joo pelit, mitkä löytyy suprnova.org:sta pitää vain poltaa tavaliselle levylle (TDK 700 MO sopii erinomaisesti), et mitään muuta, se toimii. mun ystävä on kokeillut.

joskus jotkut pelit, on otettu pois kaikki äänet, jotta se peli mahtuu levylle (esim. JAK 2)
soft
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

joo pelit, mitkä löytyy suprnova.org:sta pitää vain poltaa tavaliselle levylle (TDK 700 MO sopii erinomaisesti), et mitään muuta, se toimii. mun ystävä on kokeillut.

joskus jotkut pelit, on otettu pois kaikki äänet, jotta se peli mahtuu levylle (esim. JAK 2)
soft
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

"Ensiksi mun pitäs tietysti saada MOD piiri laitteeseen, mutta itse en aio sitä edes yrittää asentaa. Mistä saa asennettuna ?"

katso tästä : http://www.hevnet.com/ , se maksaa 120 euroa (mod-piiri ja asennustyö). se kauppa sijaitsee helsingissä
melleri
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, kiitoksia kaikista vastauksista.

Vielä olis sellanen kysymys, kuulin että jotkut pelit vaativat DVD levyn jotta mahtuisivat kokonaan? Kuinka suuri osa peleistä on tällaisia? Paljonko tyhjä DVD levy sitten maksaa ?

Isä oli tosin sitä mieltä ettei mitää Mod piiriä kannata asentaa, menee PS2 rikki kuitenkin ja pelien poltossa ongelmaa tulee jne jne. :(

Kertokaa oikeesti kuinka suuri mahollisuus mulla on kämmätä tää projekti ;)
soft
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Vielä olis sellanen kysymys, kuulin että jotkut pelit vaativat DVD levyn jotta mahtuisivat kokonaan? Kuinka suuri osa peleistä on tällaisia? Paljonko tyhjä DVD levy sitten maksaa ? "

Ei tarvitsee DVD-levyä koska kaikki pelit mahtuvat yhdelle tai kahdelle levylle (tai enemmän). esim. Castlevania vaatii 4 tavallista levyä. Sitten pelatessa pitää vaihtaa ne levyt. sitten jotkut pelit, jotta ne mahtuvat yhdelle levylle on otettu pois kaikki äänet (esim. Jak 2).
On kuitenkin olemassa pelejä, jotka vaativat DVD-levyn (aika harvinainen). Ehkä 1 prosentti peleistä on tälläistä. DVD-levy (4,7 GT)maksaa 3,30 euro.


"Isä oli tosin sitä mieltä ettei mitää Mod piiriä kannata asentaa, menee PS2 rikki kuitenkin ja pelien poltossa ongelmaa tulee jne jne. :( "

PS2 VOI mennä rikki tietysti. Mutta se ei tarkoita sitä, että se menee joka tapauksessa rikki. Mun ystävän 2 vuotta vanha ps2 toimii vielä täydellisesti hyvin vaikka hän käyttää VAIN poltettuja pelejä.
Pelien poltossa ei tule ongelmaa. Täytyy vain poltaa tavalliselle levylle, ei mitään muuta.
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
_
6. joulukuuta 2003 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ostat piirin Hevnetin kautta asennettuna, niin mitään ei mene rikki ja laitteelle tulee asennuksen osalta toimivuus takuu. Ei ne sitä riko.

Suurin osa PS2:n peleistä on DVD:llä ja niiden polttamista varten tarvitset DVDRW-aseman ja aihioita. Aihiot maksaa suomessa tällä hetkellä n.4e. esim.Sonyn DVD+R ja DVD-R levyt ovat Citymarketissa "Tarjouksessa" 3,95e ja TDK:t maksaa 4,30e.
melleri
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tässä tulee taas nippu tyhmiä kysymyksiä:

- CD asemassani lukee "DVD Rom 16x & CD-R(W) 48x16x48" <--- eikö tästä voi päätellä että polttaa myös DVD levyjä ?

Kyllä aion sitte melkein satsata noihin 4 euron DVD levyihin varmuuden vuoks peliä poltettaessa, se on nimittäin aika tyhmää alkaa vaihtaa levyä kesken pelin.

- Kaupassa myydään myös 20-30 euroa maksavia tyhjiä DVD levyjä, mitä ne sitten ovat ?

Kyllähän toi mod-piiri sitten varmaan kannattaa hankkia, kun maksaa ittensä takasin jo kahden poltetun pelin jälkeen.

Sitten esittäsin vielä aiheeseen liittymättömän kysymyksen liittyen DVD:n kopiointiin. Eikö tämänkin pitäisi sitten onnistua tuollaiselle 3-4 euron DVD aihiolle? Miten pystyn kopioimaan? Onnistuuko esim. nerolla ?
melleri
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"esim.Sonyn DVD+R ja DVD-R levyt ovat Citymarketissa "Tarjouksessa" 3,95e "

Mitä eroa on DVD+R ja DVD-R ?
soft
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CD asemassani lukee "DVD Rom 16x & CD-R(W) 48x16x48" <--- eikö tästä voi päätellä että polttaa myös DVD levyjä ?

Ei. Se poltaa tavalliset levyt mutei DVD-levyjä.

"Kyllä aion sitte melkein satsata noihin 4 euron DVD levyihin varmuuden vuoks peliä poltettaessa, se on nimittäin aika tyhmää alkaa vaihtaa levyä kesken pelin. "

Joo, mut suurin osa peleistä suprnova.org:sta ei vaati DVD-levyä. Pitää poltaa ne useammalle levylle. Se ei ole niin ärsyttävä vaihtaa levyä kesken pelin... : )
Mä en tiedä voitko itse poltaa PS2-pelit DVD-asemalla (jos sä aiot ostaa...) koska se näyttää vaikealta.

"Kaupassa myydään myös 20-30 euroa maksavia tyhjiä DVD levyjä, mitä ne sitten ovat ? "


Ne on sellaisia 12 GT DVD-levyjä. Ei tarvi ostaa niin isoja DVD-levyjä.
4,7 GT DVD-levy sopii.

"Kyllähän toi mod-piiri sitten varmaan kannattaa hankkia, kun maksaa ittensä takasin jo kahden poltetun pelin jälkeen"

AIVAN !!!! : )


"Mitä eroa on DVD+R ja DVD-R ? "

En tiedä.
soft
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Jos ostat piirin Hevnetin kautta asennettuna, niin mitään ei mene rikki ja laitteelle tulee asennuksen osalta toimivuus takuu. Ei ne sitä riko. "

mä en tiennyt, että laitteelle tulee asennuksen osalta toimivuus takuu. se kulostaa nyt vielä paremmalta.
don00
Suspended due to non-functional email address
_
7. joulukuuta 2003 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös nuo mod-piirit ole laittomia? hyi poikia....
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
_
8. joulukuuta 2003 @ 05:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
don00, ei.
maksu
Newbie
_
8. joulukuuta 2003 @ 05:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä kysymys kuuluu:Millä ohjelmalla saa poltettua ps2 pelit jotka ovat yli 2 gigan tiedostoja, dvd levylle. 6 version nero ei tunnista yli 2 gigan tiedostoa jos sen koitaa poltaa imagena,alcohol 120% ja dvd recrypterillä en ole onnistunut,mikä on se ohjelma millä toi poltto onnistuu???!!!!!
make25
Member
_
8. joulukuuta 2003 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä neron 6.0.0.15 versio tunnistaa
yli 2 gigan tiedostot
Mainos
_
__
 
_
soft
Newbie
_
8. joulukuuta 2003 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
huuuu
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 kymysyksii!!!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy