User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 18.1.2026 / 17:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uus näyttis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uus näyttis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bfl1sk1
Suspended due to non-functional email address
_
27. lokakuuta 2007 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mun oma näyttis on surkee ja ono hankkimas uutta ja hinta sais olla max100? mun koneen tehot
Suoritin: AMD Athlon 64 3800+
Emo: Asus A8NE-FM
Nyk näytis: GeForce 7300SE
jos tarvii enemmän tietoo nii ilmottakaa mitä niin etin mut tosa ois nyt jotain, olen jo kattonut GeForce 8500GT MAGIC PCIE 512MB 128-BIT mut en tiä et onko yhteen sopiva mun purkin kans, jos on nii ilmottakaa ku en ite tiä koneista paljo mitään
schnappi
_
27. lokakuuta 2007 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mihin käyttötarkoitukseen?
pelaaminen vai leffojen kattominen/netissä seikkailu.
Powerin teho (W), merkki ja 12v amppeeri määrä. pitäisi löytyä powerin kyljestä!

apilas
Suspended permanently
_
31. lokakuuta 2007 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfl1sk1:
olen jo kattonut GeForce 8500GT MAGIC PCIE 512MB 128-BIT mut en tiä et onko yhteen sopiva mun purkin kans, jos on nii ilmottakaa ku en ite tiä koneista paljo mitään

Jeps, unohdetaan tuo 8500GT nyt vaikka sitten ylihintaisena ja ylitehottomana korttina. Tilalle tähänkin sopii X1950PRO. Ja jos virtalähteestä loppuu potku niin sitten uusi virtalähde. Sadan euron budjetilla tuo päivitys voi olla aika tiukassa, mutta "tehottomampaa" päivitystä tuskin kannattaa lähteä edes harkitsemaan. Käytettyjä X1950PRO:ta löytyy 70?-90? ja siihen uusi virtalähde niin ei mene paljoa budjetista yli eli tuskin tarvitsee montaa viikkoa säästää :)

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
bfl1sk1
_
31. lokakuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfl1sk1:
olen jo kattonut GeForce 8500GT MAGIC PCIE 512MB 128-BIT mut en tiä et onko yhteen sopiva mun purkin kans, jos on nii ilmottakaa ku en ite tiä koneista paljo mitään

Jeps, unohdetaan tuo 8500GT nyt vaikka sitten ylihintaisena ja ylitehottomana korttina. Tilalle tähänkin sopii X1950PRO. Ja jos virtalähteestä loppuu potku niin sitten uusi virtalähde. Sadan euron budjetilla tuo päivitys voi olla aika tiukassa, mutta "tehottomampaa" päivitystä tuskin kannattaa lähteä edes harkitsemaan. Käytettyjä X1950PRO:ta löytyy 70?-90? ja siihen uusi virtalähde niin ei mene paljoa budjetista yli eli tuskin tarvitsee montaa viikkoa säästää :)

selvä kiiyos tiedosta, pitänee sit vähäsen säästellä lisää
Lolster
_
31. lokakuuta 2007 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GeForce 7900GS on myös vakavasti otettava vaihtoehto, sen saa jo uutenakin pikkusen yli sadan euron. Ja jos kellottaa osaa, menee tehoissa X1950pro:sta ohi. Normaalikelloilla ehkä hieman tehottomampi.
bfl1sk1
_
31. lokakuuta 2007 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tarvii kellottaa, riittä et battlefield 2 yms muut vastaavat toimii hyvin, ei sen tarvii crysistä pyörittää. mistä saa ostettuu ton gf7900gs:sän?
Lolster
_
31. lokakuuta 2007 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkkokauppa.comissa on 110?, mutta halvemmallakin varmaan löytyy.
Katsopa tämä!
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. lokakuuta 2007 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttäisi olevan emona A8N-FM eli fujitsu siemenssin pakettikone kyseessä? Siinä pitäisi olla vähintään se 350w FPS groupin virtalähde joka riitti X1950 Prolle hyvin. 7900GS:lle se riittää vielä paremmin.

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
Mainos
_
__

_
bfl1sk1
_
31. lokakuuta 2007 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:D:D:D jees mistä sen saa hankittuu niin meen hakee heti ku vaan kerkee ja saa rahat käteen:D:D:D
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uus näyttis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy