User Käyttäjä Salasana  

maanantai 8.9.2025 / 15:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > subtitle workshop... ei ole kelvollinen video tiedosto 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
subtitle workshop... ei ole kelvollinen video tiedosto 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ukkonen
Newbie
_
28. lokakuuta 2007 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin että minulla on ongelmia sen kanssa. minulla on tämän niminen leffa Spider-Man.3[2007]DvDrip[Eng]-aXXo ja on Spider-man.3.MVS-Enhanced-funfile.org tämän nimiset tekstiton minulla ja leffa on AVI joten en saa sitä laitetuu siihen "se ei ole kelvollinen" eli mitä pitäisi tehdä että sa sen siihen???

Juuso Ukkonen
Member

5 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2007 @ 22:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulta vissiin puuttuu Video koodekit...

Lataa ja asenna tämä : http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_...cit/ffdshow.cfm

Pitäs toimii.
Senior Member
_
29. lokakuuta 2007 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on luultavasti ConvertXToDVD -softassa joka noin ilmoittaa? (tuon tekstien muutamisen jälkeen??). Itselläni ainakin tuli kyseinen ilmoitus sen jälkeen kun päivitin softan....siitä tuli joku xxxxC -versio (sama kuin vanha versionumero, nyt vain "c"-päivitys tjsp). Latailin ja asensin kodekkeja mutta mikään ei auttanut. Sitten poistin sen UUDEN version ja asensin astetta vanhemman ja kaikki toimi taas (olisi varmaan toiminut vanhoilla kodekeillakin, softa vain mätti). Siis tuossa softassa tuo C-päivitys on ns. susi. En tosin tiedä oliko tämä sinun ongelma, mutta itse törmäsin kyseiseen virheilmoitukseen näin.

"Experientia docet stultos"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2007 @ 13:49

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > subtitle workshop... ei ole kelvollinen video tiedosto 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy