User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 01:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > yhteys xbox:iin langattomasti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yhteys XBOX:iin langattomasti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
depe
Newbie
_
28. lokakuuta 2007 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,

Olen aikaisemmin liikutellut tiedostoja tietokoneeni ja XBOX:n välillä siten, että mulla on "käännetty" ethernet-kaapeli koneiden välillä. Tämä on kuitenkin vähän hankalaa, koska koneet on eri huoneissa.

Hankin hiljattain WLAN-aseman ja se on nyt itse asiassa fyysisesti XBOXini vierellä. Nyt haluaisin saada siis yhteyden tietokoneestani XBOXiin langattomaksi. Onnistuuko?

Ideana on siis, että vedän (suoran?) ethernet-piuhan WLAN-asemasta XBOX:iini. => XBOX verkossa (toivon mukaan). Sen jälkeen saan FTP:llä yhteyden tietokoneeltani XBOXiin.

Onko tähän olemassa mitään ohjeita missään? Tai onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta hommasta?
VarMi
Member

12 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2007 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti depe:
Terve,

Olen aikaisemmin liikutellut tiedostoja tietokoneeni ja XBOX:n välillä siten, että mulla on "käännetty" ethernet-kaapeli koneiden välillä. Tämä on kuitenkin vähän hankalaa, koska koneet on eri huoneissa.

Hankin hiljattain WLAN-aseman ja se on nyt itse asiassa fyysisesti XBOXini vierellä. Nyt haluaisin saada siis yhteyden tietokoneestani XBOXiin langattomaksi. Onnistuuko?

Ideana on siis, että vedän (suoran?) ethernet-piuhan WLAN-asemasta XBOX:iini. => XBOX verkossa (toivon mukaan). Sen jälkeen saan FTP:llä yhteyden tietokoneeltani XBOXiin.

Onko tähän olemassa mitään ohjeita missään? Tai onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta hommasta?
hieman silmää "Xbox Langattomaksi!" löytyy tältä samaiselta sivulta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2007 @ 10:45

Laageri
Member

10 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2007 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep.. ite mietin ihan samaa ja kaikisat yksinkertaisimmin sain xboxn yhteyttä langattomasti oli hankkia ilmainen la fonera FON

Eli tuossa ohjeet miten saa xbox langattomaksi FOnin avulla

http://dltv.wordpress.com/off-the-wall/a...ireless-router/

Tuolla xbox langattomaksi keskustelussa on myös samasta aiheesta juttua!

PSP = (+ [____] ·:·) cFw: 5.50 gen-b2
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
XBOX360 elite
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > yhteys xbox:iin langattomasti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy