Roxio 6 poltti tuopinalusen?
|
|
johniemi
Suspended due to non-functional email address
|
20. marraskuuta 2003 @ 06:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä sain varmuuskopioitua leffan yhdelle Fujifilmin DVD-RW:lle, kaikki tiedostot mitä DVDShrink teki menivät VIDEO_TS nimiseen kansioon, ja sitten poltin tuon koko kansion DVD-RW:lle Roxion Easy DVD Creatorilla.
Osaisiko joku sanoa onko mulla voinut ollut vikaa asetuksissa tai jotain? Valitettavasti en ole nyt työkoneella jolla poltin sen leffan joten en voi vielä katsoa asetuksia mutta jos joku voisi antaa jotain jo tässä vaiheessa niin olisi ihan kiva...
Ai niin ja "DVD-soittimena" On PlayStation 2. Aion lainata tuota tuopinalusta kavereille että kokeilevat standalone-soittimissaan.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2003 @ 06:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko Tuo PS2 koska ostettu?
Noissa vanhoissa PS2 konsoleissa huonosti tuettu itse poltetut DVD levyt.
|
johniemi
|
20. marraskuuta 2003 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain sen joululahjaksi 2 vuotta sitten jouluna.
|
Humongous
Newbie
2 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2003 @ 09:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Täyden yhteensopivuuden varmistukseksi, poltithan mukaan myös tyhjän AUDIO_TS kansion.
|
gogo_78
Member
|
20. marraskuuta 2003 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu soitin varmaan kränää. DVD-RW ja DVD+RW useimmille vanhemmille soittimille myrkkyä, kun taas soittavat -r ja +r kuin alkuperäistä
|
tennari
Member
|
20. marraskuuta 2003 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Näin just lehdessä ilmoituksen uudesta PS2:sta jossa on korjauksia juuri tuohon ongelmaasi...
|
Pehu
Junior Member
|
20. marraskuuta 2003 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
PS2:n video playbackissa on ongelmia -RW levyjen kanssa PAL v4 tai sitä aikaisempien pleikkareiden kanssa. Dvd+r/w levyjä voi käyttää v5:n jälkeen, tosin olen kuullut että v4 tukisi ainakin +r levyjä.
Eli paras tulos tulee -R levyille poltettaessa, jollei PS2 revisio ole näitä uudempia v7+. Sen jälkeen laitteen pitäisi tunnistaa plus ja miinus R/W levyt ilman ongelmia.
Sen lisäksi vanhempien PS2:n DVD soitto vaatii ISO/UDF tiedostojärjestelmän ja mieluiten UDF version 1.50 toimiakseen kunnolla. Omassa soittimessani (Pal v4) sain DVD toiston toimimaan kunnolla tuon UDF version nostolla. Nerossa ainakin saa valita mitä versiota käytetään, muista softista en tiedä.
PS2 on ollut melko kranttu ainakin mulla noista levyistä. Kaikkia kiekkoja se ei ole syönyt, joten levymerkin vaihtaminenkin saattaa korjata asian.
Pehu
Edit: voit tunnistaa PS2 versiosi esim oheisen ohjeen avulla
http://www.lennu.fi/versioohje.html ja googlettaa kannattaa esim "PS2 version check", sivuja löytyy useampiakin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2003 @ 13:10
|
Mainos
|
|
|
johniemi
|
20. marraskuuta 2003 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
"Täyden yhteensopivuuden varmistukseksi, poltithan mukaan myös tyhjän AUDIO_TS kansion."
No en tietenkään :( Eli tuollainenkin pitäis siis polttaa mukaan. No se on RW joten pitää kokeilla uusiks.
|