User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 20.8.2025 / 12:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > neverwinter nights ja musta näyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Neverwinter Nights ja musta näyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
erppa86
Junior Member
_
30. lokakuuta 2007 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin Neverwinter Nightsin ja 2 ensimmäistä lisäosaa Neverwinter Nights Legends paketin mukana tulleelta levyltä. Alkudemot ja kaikki Nvidian mainokset näkyvät aivan normaalisti, mutta kun alkudemo loppuu ja valikon tulisi tulla näkyviin tuleekin aivan musta ruutu. Käsi, jota liikutellaan hiirellä kyllä näkyy ja mustan ruudun taustalla on kyllä valikko, koska niitä voi klikkailla iha randomilla. Ja olen välillä onnistunutkin aloittamaan pelin kun olen osunut hiirellä New Game valikkoon, jolloin peli on toimunut iha hyvin. Äänetkin soivat, vaikka näyttö onkin mustana. Olen päivittäny neverin uusimpaan versioon ja näytönohjaimenkin ajurit olen päivittänyt nvidian sivuilta uusimpaan. Peli on siis aivan aito ja pelaan peliä levyllä en siis millään cräkillä. Dual Core 2 E6400, 4 gb ddr2 664mHz, geforce 7900gs. Toivottavasti voisitte auttaa pian sillä on tarkoitus pelata neveriä nyt viikonloppuna laneissa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > neverwinter nights ja musta näyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy