User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 03:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > pystysuoria viivoja kuvassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pystysuoria viivoja kuvassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ardak
Newbie
_
30. lokakuuta 2007 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä kysymykseni on, minulla on ehkä vähän harvinaisemmaksi tykiksi osoittautunut Toshiba TLP-ET1, LCD tykki ja natiivireso on sen 854x480. Niin mulla on heijastuspintana MDF-levy, en tiedä onki siinä vielä joku erikoinen päällyste, mutta kuvassa on havaittavissa semmosia pystysuoria viivoja, jotka tekee kuvasta vähän epätarkan näköisen, lisäksi ne häiritsee. Mulla oli tuossa pinnalle jännitettynä hopeoitu kangas, mutta muistaakseni nämä viivat esiintyivät siinäkin, joten onko se sitten tykin kanaverkosta johtuva piirre, vai pitäisikö yrittää heijastuspinnaksi hankkia kunnon valkokangas? P.S. toivottavasti tämän tyylistä ketjua ei ole vielä...

Edit: Ei ole oikein kuvaa tästä tapauksesta, kun tuskin tuolla kameralla sais mitää havainnollistavaa kuvaa aikaan.

AMD Athlon XP 2600+@3200+ (2,3 gHz), Kingston PC3200 1024MB DDR 333mHz, Gainward BLISS GeForce 7800GS 256MB Golden Sample 501/1512, Maxtor DiamondMax 160GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2007 @ 18:04

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > pystysuoria viivoja kuvassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy