Itselläni nyt ollut haaveissa hankkia uusi kotelo.
Haluaisin sellaisen kotelon joka olisi hyvin hiljainen ja tehokas tuuletus... mieluiten powerin paikka alhaalla...
mutta ei mitään Antec p180 yms.. eikä sonataa koska lähes joka tutullani on sellainen kottelo...
Oon ajatellu hieman tuota antecin ninehundredia, mutta epäilyttää onko se edes hiljainen?
sitten oon miettinyt tätä koteloa mutta jos jollain jo olisi kokemuksia kuinka hiljainen kotelo on olisin kiitollinen.
eli siis speksit kotelolle oli hiljainen ja tehokas tuuletus, öisin kone pitäisi saada mahdollisimman äänettömäksi, tarkoitus olisi vaihtaa kotelosta kaikki tuulettimet äänettömämmiksi kuin mitä ne on ellei ne ole jo todella hiljaisia....
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jwx143: Haluaisin sellaisen kotelon joka olisi hyvin hiljainen ja tehokas tuuletus... mieluiten powerin paikka alhaalla...
mutta ei mitään Antec p180 yms.. eikä sonataa koska lähes joka tutullani on sellainen kottelo...
Jotenkin tuntuu, että haluat ennemminkin erilaisen kotelon kuin kavereillasi kuin sellaisen joka täyttäisi parhaiten toiveesi? Nuo P180 ja Sonata ovat meinaan juuri tuollaisia toiveidesi mukaisia koteloja ja kuitenkaan ne eivät kelpaa. Itse en voi tuohon muuta sanoa kuin, että kaverisi ainakin ymmärtävät hyvien kotelojen päälle.
Henk.koht. kokemusta ei tuosta Jimm´s PCstoren kopasta ole, mutta hiukan näyttää heppoiselta. Noh mene ja tiedä sitten...