User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 09:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > peleistä kysymyksiä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peleistä kysymyksiä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2007 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En keksinyt parempaa otsikkoa, winet voi pitää omana tietona, mutta asiaan. Elikkäs:
1. Voiko Half-Life 2:sta pelata Nvidia 5500 Fx näyttiksellä? (siis että se olisi edes hyvät graffat?)
2. Counter-Strike Sourcessa on komenta (olikohan J oletuksena) Cheer, mitä sillä voi tehdä? Ja miten siihen tehdään jotain?
3. voiko Bf2142 pelata ilman cd:tä jos on aito versio ja aidot tunnukset jne? (varmaa jollakin nocd-kräkillä ehkä...)

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Senior Member

10 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2007 @ 23:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
1. Voiko Half-Life 2:sta pelata Nvidia 5500 Fx näyttiksellä? (siis että se olisi edes hyvät graffat?)
Itse pelailin 5600FX (128Mb) ultralla HL2:kkosta täysillä grafiikoilla. Tietty ruudunpäivitys ei ollut mitään 40:entä parempaa, mutta ihan sulavaa kuitenkin. Eli luulisin, että pystyt.
EDIT: Riippuu tietysti myös suorittimestasi ja muistin määrästä...

Lainaus:
3. voiko Bf2142 pelata ilman cd:tä jos on aito versio ja aidot tunnukset jne? (varmaa jollakin nocd-kräkillä ehkä...)
Itse pelailen lähes jokaista peliäni jonkinlaisella crackillä, mutta olen tietysti ostanut ko. pelit. Nettipelejä ei kovin kauaa väärennöksillä tarvi pelata. Ja onhan tähän syykin: käynnistysajat, levyn kuluminen, käytännöllisyys jne jne...

BF2142:sen toiminnasta en tiedä, mutta BF2:seen oli ainakin ns. levynkuva käynnistys (mountti daemonilla, exe:ä ei tarvinnut vaihtaa). Mene, ja katsele (esim. gamecopyworld).

Pelinsä ostanuttahan saa auttaa tämmöisissä asioissa? Tietysti rajojen sisäpuolella, mutta niitä en käsittääkseni ylittänyt millään muodoin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2007 @ 23:41

TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2007 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlasterX:
Pelinsä ostanuttahan saa auttaa tämmöisissä asioissa?
Kyllä mä ainakin luulen koska nyttenhän on aito ja oikea versio kyseessä. Mutta kiitän vastauksistasi.
siis tietokoneen ja näytön muistin määrästä? Kyllä pitäs toimia, jos suositus on 2,4 GhZ ja itseltä löytyy juuri sen verran (heh heh). Ja näytön muisti määrä on 256 Mt, lie sitten onko riittävä...

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Senior Member
_
31. lokakuuta 2007 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheLucky:
Pelinsä ostanuttahan saa auttaa tämmöisissä asioissa?
Kyllä mä ainakin luulen koska nyttenhän on aito ja oikea versio kyseessä. Mutta kiitän vastauksistasi.
siis tietokoneen ja näytön muistin määrästä? Kyllä pitäs toimia, jos suositus on 2,4 GhZ ja itseltä löytyy juuri sen verran (heh heh). Ja näytön muisti määrä on 256 Mt, lie sitten onko riittävä...
Siis tietokoneen keskusmuistin määrä, ei näytönohjaimen muisti (tuossa sitä taitaa todella olla 256 Mt, ainakin omassani on).

Btw kyllä tuo HL2 toimii sulla, veikkaan että melkein hienosti.

Mainos
_
__

_
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2007 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se on hyvä. Pääse kohta tykittää zombeja alas urakalla. tai mitä nyt hörheleitä onkaan...

Edit: poistin vastikään Half-Life 2 ja steamin ja kaikki. Kun latasin ne uudestaan Steamin kautta ja yritin Cd:een avulla (aito) unsittaa, Windows sano että ainoastaan asennetut pelit voidaan poistaa. Mikäköhän voi olla kysessä? Ajattelin että poistaisin kaikki, mutta sitten jos yritän cd:een avulla asentaa uudestaan sinne jää se Unstillan juttu...
Btw, kun avaan tehtävähallinan, mulla ei näy ylälaatikoita.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2007 @ 19:54

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > peleistä kysymyksiä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy