siis poistin bf 2 pelin mutta lisää ja poista sovellukseen jäi vielä kaksi tiedostoa eikä lähde pois, kyseisiä tietoja ei kuitenkaan koneella ole, eikä sen takia peliä pysty uudeleen asentaa . Mikä avuksi ?
KIITOS jo etukäteen .
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti piaaru: siis poistin bf 2 pelin mutta lisää ja poista sovellukseen jäi vielä kaksi tiedostoa eikä lähde pois, kyseisiä tietoja ei kuitenkaan koneella ole, eikä sen takia peliä pysty uudeleen asentaa . Mikä avuksi ?
KIITOS jo etukäteen .
Ohjelman asennusvalinnat -kohdassa voi valita haluamansa asennuskohteet (itse olen jättänyt valinnan vain kahteen ylimmäiseen), klikkaa sitten >Seuraava:
Klikkaa >Valinnat -nappulaa ja valitse sieltä >Lisäasetukset, josta voi valita eri toimintoja (itse otan ruksin pois kohdasta "Poista vain yli 48 tuntia...." eli jätän ruksin vain kohtaan "Pyydä vahvistus rekisterivirheiden varmuuskopionnista").
Klikkaa >Rekisteri ja paina >Etsi rekisterin virheitä. Jos virheitä löytyy, paina >Korjaa valitut rekisterin virheet ja hyväksy vielä tuleva varmistusilmoitus.
(Jos virheitä löytyy, niin ohjelma tarjoaa varmuuskopion tekoa, jossa voi itse valita paikan johon kopion tallentaa).
2. Toinen hyvä ohjelma koneen optimointiin on Advanced SystemCare Free:
Advanced SystemCare Free on tehokas ja helppokäyttöinen ilmainen työkalu Windowsin kunnossapitoon. Ohjelma siivoaa turhat merkinnät järjestelmärekisteristä, korjaa pirstoutuneen rekisterin sekä poistaa tarvittaessa yksityiset tiedot ja roskatiedostot yhdellä klikkauksella.
Operating Systems Supported:
Microsoft® Windows® 7 (32-bit and 64-bit) Starter/ Home Basic/Home Premium/Professional/Ultimate
Microsoft® Windows® Vista (32-bit and 64-bit) Starter/Home Basic/Home Premium/Business /Ultimate
Microsoft® Windows® XP (32-bit and 64-bit) with SP2/SP3 or Home/Professional/Media Center
Microsoft® Windows® 2000 (32-bit and 64-bit)
3. Yksi vaihtoehto on Windowsin oma RegEdit-rekisterieditorin käyttö mutta silloin pitää olla erityisen varovainen koska jos rekisteristä poistaa väärän avaimen voi pahimmassa tapauksessa olla edessä käyttöjärjestelmän uudelleen asennus. Avaa rekisterieditori (RegEdit) ja mene kohtaan:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti piaaru:JUU kiitoksia kovasti avusta mut asensin käyttiksen uudestaan siinä oli muutama virus jota en saanut pois.
Kiitti vastauksesta (ei tartte enää miettiä että auttoiko ohje):D