User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 21:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista ja resurssienhallinta/rundll32
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista ja resurssienhallinta/rundll32
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Okkei
Newbie
_
3. marraskuuta 2007 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kansio, joka sisältää yhden .mpeg/.mpg tiedoston (ei nyt muista kumpi), kun yritän poistaa kyseisen kansion koneelta, niin ruutuun iskee Rundll32 on pois käytöstä ja sen myötä myös ilmoitus Resurssienhallinta on pois käytöstä, ja 5sec päästä kansio sulkeutuu ja tulee ilmoitus että Resurssienhallinta on taas käynnissä. Mutta kansiokin on edelleen tietokoneella, en sitten saa millään sitä poistettua tai edes avattua tarkastelemista varten. Miten se hoituu pois? Luin kaksi samanaiheista ketjua täällä ja kummatkin oli epäkäytännöllisiä. Ehdotettiin vain virustarkastuksia, joita nyt tekee muutenkin väliajoin ja sitten boottia F1 -napilla käynnistyksen yhteydessä. Taitaa toimia vain HP:n koneella, kun itsellä on Acer. Ja kun muutenkin palautin sitten järjestelmän samaan kuin eilen, niin ei mitään tuloksia. Muuta kuin harmaita hiuksia, sillä tänään juuri sain tuunattua tietokoneen kuvakkeet, ohjelmat ja tiedostot ja kaikki kuntoon, niin täytyy aloittaa alusta.
iMiksu
Newbie
_
21. marraskuuta 2007 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma. Aluksi se ilmeni sillon kun selasin kansiota, johon oli tallennettu Anyseen digi-tv kortilla tallennetut ohjelmat, jotka olivat .mpeg muotoisia muistaakseni.

Siihen tuli vuoronperään "Windows host process (Rundll32) lakkasi toimimasta" {Sulje ohjelma} kunnes suljin kansion taustalta.

Mutta nyt vika ilmeni myös sillon tällön sen jälkeen olin asentanut uusia ohjelmia (Crysis ja Google Desktop).

Koneen speksit:
Core Duo E6850
Asus 8600GTS 256Mt
G.Skill 2Gt 800Mhz
Vista Home Premium
samuh
Newbie

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2008 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulle tuli eilen tää sama ongelma..mutta video tiedosto on työpöydällä ja en pysty poistaan sitä..en ees kerkee yrittään kun kokoaika tulee uusi varoitus ja sama kun joku hakkais mun F5 nappia pohjassa..

..nyt olen siis töissä koneella..mutta olisi kiva saada tietää ratkaisu tähän ongelmaan kun menee kotiin :D
samuh
Newbie

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2008 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onks kellää muulla käyny näin? mitä pitäis tehä?
Member

2 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2008 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilkaa poistaa linuxin live-cd:llä
samuh
Newbie

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2008 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeah eli..tos yritin ettiin tohon ite jotain apua ja jotain löysinkin..ilmeisesti pitää yks tiedosto uudelleen nimetä system32 kansiossa..mutta kun on tää seuraava ongelma..en kerkee sinne asti kun kokoaika tulee se Resurssienhallinta on pois käytöstä/Resurssienhallinta on taas käynnissä juttu..eli miten saisin windowsin lopettamaan ton varotuksen antamisen ni kerkeis jotain tekee..nettiin ei kerkee siin 5sekunnis eikä sinne system32 kansioon..koitin laittaa tota työpöydällä olevaa video tiedostoo kansioonki mutta ei vaan laita..ei poista eikä pysty nimeen uudestaan..mikä avuksi? mietin jo että veisin jonnekin korjattavaks koneen mutta taitaa olla kallista puuhaa ja tuskin nekään mitään osaa tehdä? prkleen vista :D

..KIITOKSIA ETUKÄTEEN NIILLE JOTKA PYSTYY AUTTAMAAN!!
Keimo2
Newbie
_
15. helmikuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos teillä on asennettuna Nero 7 ja siihen ei ole haettu päivitystä, poistakaa kokeeksi se ja kokeilkaa uudestaan.
Mainos
_
__

_
samuh
Newbie

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2008 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo toi nero voi olla se ongelma..oon jotain neuvoi tohon jo löytänykkin..

Lainaus:
go to your system32 directory and search for the file lmpgspl.ax
rename the file to 1lmpgspl.ax and that should do the trick

Lainaus:
Open Control Panel > Folder Options > Always show Icons, Never Thumbnails

Lainaus:
Open Computer > System Drive > Program files > Common Files > Ahead > DSfilter.
Rename "NeroVideoProc.ax" to say "1NeroVideoProc.ax"
Also rename "NeVideo.ax" to say "1NeVideo.ax"
Reboot.
..mut enää on ongelmana se että en kerkee mitään noista tekeen kun on tosiaan se joku 5sekunttia aikaa..sama juttu vikasietotilassa..

..mut jooh..tost ohjeet niille jolla toi ongelma on kansioitten sisäl olevis videoissa..

..viekun joku keksii mitä mä tekisin :D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista ja resurssienhallinta/rundll32

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy