User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 07:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 varmuuskopiot ei toimi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 Varmuuskopiot ei toimi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jeesus07
Newbie
_
5. marraskuuta 2007 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jo muutaman kerran koittanut polttaa näitä..

Onko väliä käyttääkö DVDR vai DVDRW levyjä? Minulla olisi tuossa noita Fujifilmin DVD +RW levyjä.

Eli olisi koneella varmuuskopio God of War kakkosesta, .iso muodossa. Taitaa olla NTSC.

Avaan DVD Decryptorin, valitsen sieltä Writen, formatoin levyn, ja poltan levyn. Kaikki tähän mennessä hyvin, mutta kun laitan levyn sisään PS2seen, menee hetki ja PS2 sanoo "Disc read error"

Minulla on Modpiiri. Tietääkö kukaan mitä teen väärin?
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2007 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla NTSC
Etkö tiedä mitä värijärjestelmää OMA levysi edustaa? Taitaa olla netistä(laittomasti) ladattu?
Sen verran niin dvdrw levyt eivät toimi pleikkareissa peli muodossa!
Senior Member

3 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2007 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä RW levy toimii pleikassa kunhan löytyy oikea ja sopiva levymerkki. Paras kuitenkin testata DVD-R tai DVD+R levyillä.
juce88
Newbie
_
30. joulukuuta 2007 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaan nyt kyllä toista viesti ketjua mut ongelma on nyt kuitenkin aika samanlainen! eli yritettiin varmuus kopioida peliä dvd+r mut se ei onnistunut! ku laittaa pelin sisään näyttöön tulee vaan se et laita ps2 levy! Käytössä on swap macig. Onko tuolla väliä onko dvd+r tai dvd-r ku ainakin ennemmin toimi toi +r. Levy oli kyllä eri merkkinen nyt on TDK:n levyjä et eikai se noista levyistä johtunu
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2007 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se siitä juuri johtuu, itse polttelin kerran tdk:n dvd-r-levylle pelin eikä se toiminut kunnolla.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 varmuuskopiot ei toimi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy