User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 7.9.2025 / 21:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > hd matskuun subien poltto kiinni
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HD matskuun subien poltto kiinni
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
LordPepsi
Senior Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelman yleiskuvaus
Olen tässä jo 3-4 viikkoa säädellyt erillaisten ohjelmien kanssa liittääkseni subit kiinteiksi HD matskuun. ( teräväpiirto materiaalii, tämä selvennnys niille jotka alkaa tyrkyttää avi had sub ohjeita ) Olen päässyt kaikenlaisiin ratkaisuihin eri ohjelmilla mutta pitäisi myös se bitrate pitää edes suurinpiirtein kohillaan sekä saada aika minimiin toi convertointien määrä.. jokaisella kerralla kun se laatu hieman voi heikentyä

Mitä olen tehnyt ongelman korjatakseni

Olen kokeillut ainakin seuraavia ohjelmia -->

PS3 Video 9 ( muuttaa mp4 siksi tiedostot eli PS3 yhteen soppiviks, ei subbaus mahdollisuutta, hidas eikä vie tarpeeksi resursseja, alle 50 % todellisesta potentiaalista)

XviD4PSP 5.0 ( ok softa mutta tekee jotain erroria.. ei muka löydä lähde/kohde videota, jos jollain kokemusta enemmän softasta, vois vähä antaa vinkkeliä :D tämä ainut softa mikä polttaa subit kiinni videeon ja pitää bitratet kuosis )

Yamb ( leikkaukseen palasiksi, Pleikkarihan tukee fay32 formaatin ansiosta vain 4 gigasia tiedostoja, myös subien lisäys mahdollisuus mutta vain track muodossa, ei siis polta kiinni)

mkvmerge GUI ( hyvä ja nopee softa, tekee hommasa mutta tässäkin vain(?) track mahdollisuus eli ei polta kuvaan subeja kiinni..

Toki jos jollain sattuu olee muitakin menetelmiä ja hyviä softia MP4 + SUBI tiedostojen liittämiseen ilman että bitratet tippuu ku lehmä häntä niin otan mielelläni kokeiluun :D

En ole vielä kokeillut onko pleikkarilla mahdollista videotiedostosta suoraan vaihtaa subit ?? kyse siis mp4 sesta

Milloin tarkalleen ongelma ilmeni

Silloin kuin aloin tekemään näitä liittämisiä...

Muuta tärkeää?
Nothing else, just ask if u need to know smth

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > hd matskuun subien poltto kiinni

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy