User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.1.2026 / 14:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati x1950 pro 512 agp "no signal"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati x1950 pro 512 agp "no signal"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Vect0r
Suspended due to non-functional email address
_
6. marraskuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelmani on tämä:
Aina kun asennan ajurit, näyttöön tulee ilmoitus
"no signal" tai jossakin tapauksessa pelit toimii mutta heti kun boottaan koneen (välillä kun käynnistän jonkun pelin niin tulee "no signal") niin sama vika ilmaantuu ja joudun käynnistämään koneen uudelleen ja menemään vikasietotilaan ja poistamaan ajurit.

Tavallisilla windowsin vga ajureilla kone toimii mutta onko järkeä maksaa 200 euroa siitä että voi pelata pasianssia kun halvemmallakin pääsee.

-Olen asentanut windows xp :n ainakin 20 kertaa.
-Kokeillut catalyst 7.7-7.10.
-Yrittänyt dna drivers (dna ajureita viimesimpiä ja vanhempia)
-Omega ajureita myös.
poistanut driver cleaner:lla ajurit ennen kuin olen asentanut toisia ajureita ja myös ilman tätä ohjelmaa.

-Olen kokeillut windows:a myös ilman sp2 ja sp1:n kanssa ja ilman niitä, päivittänyt directx:n asentanut ja ollut asentamatta päivityksiä.

näyttis ei käy liian kuumana ellei 43-50 astetta ole liikaa

-Ei apua mistään näistä.

Koneen tiedot:
Amd 2400+
emo:a7v333
Saphire x1950 pro 512 agp 2x dvi
Näyttö: mirai 22"
muisti: 400 mhz ddr (olen kokeillut eri kammoilla)
poweri: Antec 550w truepower
30 amp raili +12v:lle.
-----------------------
oma suositukseni kaikille on että älkää ikinä ostako atin paskaa,(ottakaa huomioon se että olen aina tykännyt atista mutta nyt 8x10h päivän twiikkailun jälkeen en ikinä osta atia enkä amd:tä koska ne ovat yhteistyössä keskenään.) Veikkaan että ongelma ei ratkea millään tavalla muutakuin vasaran isku koko perkeleen ohjaimeen ja samaa suosittelen muillekkin atin omistajille.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
6. marraskuuta 2007 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soitteleppa kauppaan ja kysy meneekö takuuseen. tuntuu hiukan rauta vialta...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2007 @ 19:34

Kanone
Newbie
_
7. joulukuuta 2007 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole saanut konetta käynnistymään jos olen kokeillut päivittää Ko. näyttiksen ajurit. Muistaakseni koneessa on nyt 7.2 tai 7.6 catalysti.
-en ole ihan varman mutta suattaapi olla tai suattaapi olla olemattakkiin notta ovatko ne tai eivätkö ne oo jättäneet agp-väylän pois ajuri kehityksestä jossain vaiheessa. Luultavasti ei, joten windous kokonaan pois ja alusta ajurien asennus niin luulis lähtevän.
Mainos
_
__

_
tossu
Inactive
_
27. tammikuuta 2008 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan sama ongelma on minulla - "Ei signaalia"
ja tämä tapahtuu aina pelattaessa jolloin näyttikseltä vaaditaan tehoja. Oli kerran huollossa jo samasta syystä mutta tuli takaisin kun mitään vikaa ei löytynyt???

Olisiko ominaisuus siis :/
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati x1950 pro 512 agp "no signal"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy