Uutta prossuu hankkimassa
|
|
Poltsu
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. marraskuuta 2007 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin vähän aikaa sitte valmispakettikoneen jossa on Intel Core 2 duo E4400 niin haluaisin vaihtaa nytte sen tehokkaampaan.. vaikka tuohon---> Intel Core 2 Duo E6850 pitääkö mun vaihtaa emolevy siinä samalla ja mistä tiedän että mikä emo mun pitää hankkii? ja mitä kaikkee tohon prossun ja emon vaihtoon sisältyy? pitääkö siinä winukka ajaa uusiks vai isketäänkö ne vaa paikalleen ja se on sitte siinä? ja mitä toi L2 cache tarkottaa? vai kannattaako ootella ja ostaa sitte joskus 4 ytiminen prossu
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2007 @ 17:12
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
7. marraskuuta 2007 @ 17:18 |
Linkki tähän viestiin
|
jos emo antaa hiukka kellottaa niin kellota prossua ja osta sitten ens vuoden alkuvaiheessa uus emo ja uus prossu, kun inteliltä sellaset tulee...
ja tuo E6850 olisi tuhlausta! joko E6750 tai sitten suoraan Q6600...
L2 välimuisti. ja jos emonkin vaihat niin vinukka kannattaa ajaa uusiksi!
|
Poltsu
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. marraskuuta 2007 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
mite mä sen vinukan ajan sitte uudestaan ku mulla ei tullu koneen mukana mitään asennuslevyä?
|
schnappi
|
7. marraskuuta 2007 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Poltsu: mite mä sen vinukan ajan sitte uudestaan ku mulla ei tullu koneen mukana mitään asennuslevyä?
No ei siinä auta varmaan muu kun sitten ostaa vaikka VISTA :D
En tiedä ite miten tollases vaihees mennään eteenpäin.
kun muutat kokoonpanoo niin silloin raukeaa takuu, ja kauppa ei vastaa enää mistään. joten joudut ite ostaa uuden, _mun_ käsityksen mukaan.
|
Poltsu
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. marraskuuta 2007 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
ku mulla täsä koneessa just on vista :D
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2007 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Poltsu: Ostin vähän aikaa sitte valmispakettikoneen jossa on Intel Core 2 duo E4400 niin haluaisin vaihtaa nytte sen tehokkaampaan.. vaikka tuohon---> Intel Core 2 Duo E6850 pitääkö mun vaihtaa emolevy siinä samalla ja mistä tiedän että mikä emo mun pitää hankkii? ja mitä kaikkee tohon prossun ja emon vaihtoon sisältyy? pitääkö siinä winukka ajaa uusiks vai isketäänkö ne vaa paikalleen ja se on sitte siinä? ja mitä toi L2 cache tarkottaa? vai kannattaako ootella ja ostaa sitte joskus 4 ytiminen prossu
Miksi olet vaihtamassa prossua? e4400 on sen verran tehokas että aika harva tarvii tehokkaampaa...
|
Poltsu
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. marraskuuta 2007 @ 19:26 |
Linkki tähän viestiin
|
ku pitäs saaha pelit pyörii täysilla graffoilla :D
|
schnappi
|
7. marraskuuta 2007 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Poltsu: ku pitäs saaha pelit pyörii täysilla graffoilla :D
ja näyttis oli???
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2007 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Poltsu: ku pitäs saaha pelit pyörii täysilla graffoilla :D
Eli olet ihan väärillä jäljillä siinä mitä kannattaa tehdää. e4400 ei taatusti rajoita pelinopeutta kokoonpanossasi...
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2007 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mites E6300, voikoE6300 olla rajoittavana tekijänä pelien pyörimisessä? Vai onko samaa tasoa e4400 kans?
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2007 @ 22:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rumpu1: Mites E6300, voikoE6300 olla rajoittavana tekijänä pelien pyörimisessä? Vai onko samaa tasoa e4400 kans?
Nopeampi on, eikä voi rajoittaa pelien pyörimistä.
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2007 @ 22:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Entäpä sitten emo? Mulla on joku intel perus emo, oiskoollu joku 946GZISL... Vai löytyykö jarrut vain muistin ja näyttiksen puolelta?
Venyttäkää hermojanne;tyhmä kyselee...
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2007 @ 23:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleensä jarrut pelien suhteen löytyy näyttiksestä.
Mikä näyttis kyseessä?
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2007 @ 23:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rumpu1: Entäpä sitten emo? Mulla on joku intel perus emo, oiskoollu joku 946GZISL... Vai löytyykö jarrut vain muistin ja näyttiksen puolelta?
Venyttäkää hermojanne;tyhmä kyselee...
Emon vaikutus pelinopeuteen on pieni. Muistissa ratkaisee kuinka paljon sitä on. Eniten pelinopeuteen vaikuttaa näyttis...
|
Mainos
|
  |
|
nigga320
Newbie
|
9. marraskuuta 2007 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Poltsu: Ostin vähän aikaa sitte valmispakettikoneen jossa on Intel Core 2 duo E4400 niin haluaisin vaihtaa nytte sen tehokkaampaan.. vaikka tuohon---> Intel Core 2 Duo E6850 pitääkö mun vaihtaa emolevy siinä samalla ja mistä tiedän että mikä emo mun pitää hankkii? ja mitä kaikkee tohon prossun ja emon vaihtoon sisältyy?
kaikki mitkä on XX50 tarttee emon missä on 1333Mhz väylänopeus, E4400 on väylänopeus 800MHz, ja jos kerta valmiin paketin ostit niin tuskin on tota 1333MHz väylänopeutta valittavissa.. Eli emo menis uusiks samalla. toi 6850 on turha, kun voit ostaa 6750:n puolet halvemmalla ja kellottaa sitä ja saada yhtä tehokkaan, ja jopa tehokkaamman kun 6850 on vakiona. Ite tilasin Q6600:n ja olisin varmasti tyytyväinen kun osat ekana ees tulis :D
E: Ja lisäyksenä vielä että toi E4400 on kyl ihan riittävä, kellotat sitä vaikka vähän jos mieles tekee. Osta sitte uus kone kokonaan jossain vaiheessa kun tarttet parempaa.
-.-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2007 @ 16:40
|