User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 07:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > pikaista apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pikaista apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
colazo
Member

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai vitsi mun kannettava eilen tilttas ja jouduin asentamaan sen uudestaan noilla koneen mukana tulleilla palautus levyillä. koneeni on (hp compaq nx9420) nyt näyttäis kaikki olevan hyvin mut kone pykii huolella. mikä vialla ? tehtävänhallinnassa suoritinkäyttö jotain 4% luokkaa.

mistä nään onko mulla kaikki ajurit asennettu koneeseen ? onko jotain ohjelmaa jolla näkee et ohjain puuttuu. tai onko jotain muuta ohjelmaa josta saisin selville mikä koneessa on?

toivottavasti joku osaa auttaa jotta sais koneen kunnolla pelaamaan. kiitos ja ciao

MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
Senior Member
_
8. marraskuuta 2007 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso laitehallinnasta; onko huutomerkkejä tms. Esim everestillä saa tietoa koneen komponenteista.
Lainaus:
pykii huolella
ei oikein avautunut...
Senior Member

38 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2007 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
kannettava eilen tilttas ja jouduin asentamaan sen uudestaan noilla koneen mukana tulleilla palautus levyillä.
Siis Windows kaatui kokonaan ja palautit sen aikaisempaan päivämäärään vai asensit ihan uusiksi? ja "tota pykii" huolella juttua mäkin vähä ihmettelin :D

Olis kiva tietää tarkallee mikä ongelmana kun "pykii huolella" ei todellakaan kerro mitään et kerroppas, että mitä se tarkottaa.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2007 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pykiminen tarkoittaa kenties hidastelua.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2007 @ 07:44

colazo
Member

1 tuotearvio
_
10. marraskuuta 2007 @ 00:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:) joo sorry mä oon niin tottunu tohon pykii sanontaan et ei aina ymmärrä et kaikki ei sitä ymmärrä. mut joo se tarkoittaa et hidastelee ja tässä tapauksessa myös tökkii. eli mä jouduin asentamaan koko winukan uudestaan mukana tulleilla käynnistys levyillä. mä en oikeen tiedä mitä noissa levyissä on ei ole pelkkä windows levy. jouduin ensi käynnistyksen yhteydessä kopioimaan ne levyt jus tämmösien ongelmien varalle. se asentaa winukan ja joitakin ohjelmia, mut en tiedä asentaako ohjaimia joka onkin se suurin ongelma.

mä olen huomannut et näytön ohjain toimii ihan hyvin mut kun menee ohjauspaneeli, näyttö, asetukset, lisäasetukset niin siel ei ole niitä valintoja joita mulla oli viimeks. eli eikö sillon puutu ohjain ? mä olen aina jotenkin niin pihalla ohjaimien kans.

huutomerkkejä ei ollut laitehallinnassa ja everestillä olen myös kattonu mut en mä tiedä mitä sielt katon ku ei mun mielestä kerro onko tavallaan jokin vialla :( ärrrrg no mut toivottavasti pystytte kertoa mitä tehdä. saako kannettaviin ohjaimia samalla lailla netistä kuin pöytäkoneissa saa?

kiitos ciao

VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
Senior Member
_
10. marraskuuta 2007 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleensä palautuslevyille tulee kyllä ajurit. Mutta tuolta valmistajan ajurit:

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/Tec...d=135&swLang=15
colazo
Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 00:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mäkin olen luullut mut mä en saa vaaihdettua näytön tarkkuutta enkä mitään. en sit tiedä mikä täs on vialla. mä koitan jos saisin ladattua uudet näytön ohjain ajurit.

VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
Mainos
_
__

_
colazo
Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei jos mula on jokin ajuri jo asennettu ja asennan uuden niin tuleeko siitä jotain ongelmia ? vai pitääkö mun poistaa aikasempi eka ennen uuden asentamista ?

VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > pikaista apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy