User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 00:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovo temppuilee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovo temppuilee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ana1982
Member
_
9. marraskuuta 2007 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on ollut ongelmia kovon kanssa. Ostin siis joku vuos sitten uuden koneen johon tuli sampan 320Gt kovo sataII(kone on siis: e6400 2Gt 7900GS winxp sp2), ja alusta lähtien on ollut ongelmia isojen tiedostojen kanssa. Esimerkiksi kun imppasin tuon Crysiksen demon niin se valittaa purkaessa että joku file on aina corrupt, se saattaa vielä vaihdella että mikä niistä fileistä on corrupt(sain pelin toimimaan mutta se toimii vain aina välillä, joskus kun restarttaa niin sitten taas toimii, toisinaan taas ei yksi restart riitä). Sama juttu kun imppasin C&C ilmaseks niitten omalta sivulta(kone tilttaa aina tietyssä kohtaa tiettyä kenttää). Vaikka olen laittanut tohon winrarriin että keep broken files niin luonnollisesti aina se ei suostu instaamaan noita rikkinäisiä juttuja. Olen eheyttänyt asemaa ja koittanut eri ohjelmian avulla sitä korjata mutta mikään ei tunnu olevan avuksi, onko tuo kovo vaan yksinkertaisesti jotenkin rikki vai mikä siinä voi olla? Myöskin epävakaisuus peleissä on ollut hemmetin yleistä, tilttejä napsuu kauhea määrä ilman mitää näkyvää syytä. Kerran olen formatoinut koko kovon ja lyönyt käyttikset sun muut uusiks mut samat ongelmat jatkuivat.

Myös outoja ongelmia ollut daemonin kanssa. Yhtäkkiä alkanut hidastua hemmetisti, eli siis kun mounttaa jonku discin ni saattaa mennä minuutti ennenkuin se saa sen ladattua, sama juttu romppujen kanssa, ostin Stalker pelin ja senkin lataamiseen tuntuu menevän poikkeuksellisen kauan(siihen kun latasin sen uusimman patchin niin corrupt oli sekin). Joitain romppuja asema ei tunnu lukevan ollenkaan, vaihdoin toisen romppuaseman mutta samat ongelmat jatkui, joten ei siis ollut se asema rikki. Nyt minulla on Saman romppuasema ja uusimmat ajurit(olen kokeillut vanhempiakin) mutta ongelmat jatkuvat.

Monta rautaa tulessa
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2007 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile laittaa toinen kovo kiinni, asenna xp ja toista niitä asioita jolloin aikaisemmin tuli vikoja.

Jos viat toistuvat, saattaa emolevy olla napsumassa (minulla kävi kerran näin).

Jos viat eivät toistu, kovalevy takuuseen. Takuu on yleensä 3v kovalevyillä niin luulisi riittävän.

ana1982
Member
_
8. joulukuuta 2007 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nonni nyt ostin Crysiksen ja yritin asentaa ni valitti koko ajan että joku volume corrupt koko ajan eikä suostu asentaa. Tuntuu että melkein kaikissa peleissä valittaa jotain sound filejen olevan paskana, sama ku pes 2008(ostettu luonnollisesti) pelaa ni välillä(ku painaa pausen päälle ja palaa peliin ni alkaa rätisee 80% varmuudella, lähtee pois ku rämpyttelee sitä pausee) rätisee pirusti, sitäki asentaessa valitteli jotain sound filejä. Ja nyt yhtäkkii master leaguessa Pes 2008 jurttaa ku yrittää lataa seuraavaa peliä, tosi kivaa 3kautta hukkaan. Edellisessä pessissä kone yhtäkkii veti vituiks savefilet ja hävis kaikki tallennettu juttu, teki sen suht säännöllisesti, en enää viittinyt edes yrittää tallentaa tietoja vähän ajan päästä. Emoko on nyt sitten paskana?

Monta rautaa tulessa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2007 @ 13:49

Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulostanee siltä, että koneessasi on jotain tosissaan sekaisin!

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovo temppuilee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy