|
DDR,DDR2, GDDR3
|
|
|
MrMickey
Junior Member
|
10. marraskuuta 2007 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli kuin näkyy oon vähä hukassa. Oon nyt ostamassa uutta näyttistä ja kattelin noita muisti tyyppejä.Koneessa on nyt kiinni näyttis joka on DDR muisti tyyppiä onko minun nyt pakko ostaa DDR näyttis vai voiko ostaa DDR2 tai GDDR3 muisti tyyppiä olevan näytönohjaimen?
Auttakaa tietämättömyydessä vaeltajaa :p
|
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
10. marraskuuta 2007 @ 21:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
keskusmuisti ja näyttiksen muisti ei ole yhteydessä toisiinsa!
Joten voit ostaa vaikka GDDR3 muistillisen näyttiksen!!
|
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
10. marraskuuta 2007 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei ole. Voit ostaa minkä haluat. Nuo ovat muistien nopeuksia tjsp. En osaa selittää.
|
|
MrMickey
Junior Member
|
10. marraskuuta 2007 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
no oho vastaus tuli yllättävän nopeasti, kiitän ja kumarran :D!!
|
|
MrMickey
Junior Member
|
10. marraskuuta 2007 @ 21:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
veijok88
Member
1 tuotearvio
|
10. marraskuuta 2007 @ 21:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nvidian kortti näyttäis olevan parempi. GDDR3 muistia ja aika halpa muutenkin. Ja pelikäyttöön kun olet hommaamassa korttia niin ehdottomasti tuo nvidia.
no niiin no hee!
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
10. marraskuuta 2007 @ 22:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No, x1650pro on tehokkaampi. En sitten tiedä, mitä tarkoitit sillä, että 7600gs olisi parempi.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
10. marraskuuta 2007 @ 22:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No, x1650pro on tehokkaampi. En sitten tiedä, mitä tarkoitit sillä, että 7600gs olisi parempi.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
|
apilas
Suspended permanently
|
11. marraskuuta 2007 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MrMickey: Eli kuin näkyy oon vähä hukassa. Oon nyt ostamassa uutta näyttistä ja kattelin noita muisti tyyppejä.Koneessa on nyt kiinni näyttis joka on DDR muisti tyyppiä onko minun nyt pakko ostaa DDR näyttis vai voiko ostaa DDR2 tai GDDR3 muisti tyyppiä olevan näytönohjaimen?
Koneen muistit: DDR, DDR2 tai DDR3
Näyttiksen muistit: GDDR, GDDR2, GDDR3 tai GDDR4
Ihan sama mitkä variaatiot noista tulevat keskenään, aina toimii!
Valitset näytönohjaimen sen mukaan mikä väylä emolevyssäsi on: AGP vai PCI-E
Muistit koneeseen valitset sen mukaan tukeeko emosi DDR, DDR2 vai DDR3 muisteja? Huom! Jotkut emolevyt tukevat sekä DDR että DDR2 muisteja. Tällöin et voi laittaa yhtäaikaa esim. 512mb DDR kampaa ja toista 512mb DDR2 kampaa. Eli kaikki koneen muistit oltava samaa.
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Ddarud
Member
3 tuotearviota
|
13. marraskuuta 2007 @ 19:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MrMickey: Eli kuin näkyy oon vähä hukassa. Oon nyt ostamassa uutta näyttistä ja kattelin noita muisti tyyppejä.Koneessa on nyt kiinni näyttis joka on DDR muisti tyyppiä onko minun nyt pakko ostaa DDR näyttis vai voiko ostaa DDR2 tai GDDR3 muisti tyyppiä olevan näytönohjaimen?
Koneen muistit: DDR, DDR2 tai DDR3
Näyttiksen muistit: GDDR, GDDR2, GDDR3 tai GDDR4
Ihan sama mitkä variaatiot noista tulevat keskenään, aina toimii!
Valitset näytönohjaimen sen mukaan mikä väylä emolevyssäsi on: AGP vai PCI-E
Muistit koneeseen valitset sen mukaan tukeeko emosi DDR, DDR2 vai DDR3 muisteja? Huom! Jotkut emolevyt tukevat sekä DDR että DDR2 muisteja. Tällöin et voi laittaa yhtäaikaa esim. 512mb DDR kampaa ja toista 512mb DDR2 kampaa. Eli kaikki koneen muistit oltava samaa.
Ja vielä keskusmuistia hankkiessa pitää huomioida kuinka isoja muistikampoja emolevy tukee, mikä on suurin kokonaismuistimäärä minkä emolevy ymmärtää, sekä kuinka nopeata muistia emolevyyn voi laittaa. (sry offtopic)
Nokia N8
HP Pavilion DV7-2080
Canon EOS 450D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 19:52
|