User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 28.1.2026 / 01:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mafia ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mafia ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ukkone
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu olen joskus kauan sitten ostanut mafia pelin ja nyt ajattelin taas pelata sitä ja asensin sen koneelle ja siinä vaiheessa kun se oli asennettu niin äiti halus tulla koneelle ja kikkaili koneen kanssa jotain ja nyt kun koitan pistää pelin pyörimään niin tulee ilmoitus : Proseduurin aloituskohtaa Vorbis_window ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta vorbis.dll. eli mitä mun pitäis tehä jotta toi peli toimis ?
Junior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles ihan vaan poistaa se koko peli lisää ja poista valikosta ja asenna uudestaan.

muista poistaa lisää ja poista valikosta.

**MarxX**
ukkone
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nonii poistin sen sieltä lisaa/poista ja asensin uudelleen ja ei mene vieläkään päälle ja nyt pyörii cd:n kuva hiiren kursorissa ? mitäs vielä vois kokeilla
Junior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sit en kyllä enää osaa sanoa, vaihtoehtoja voi olla niin monia...

Onko sulla windows vista? ehkä se ei vaan tunnista direct x:ää?? mulla oli kerran yks peli mikä ei toiminu ku oli liian uusi direct x :D

emt...toivottavasti joku muu osais paremmin auttaa.

**MarxX**
ukkone
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo paloi hermot niin että poistin koko pelin ja annoin cdn kaverille omaks :D pitää vissii ootta mafia2:sta :D
Junior Member
_
12. marraskuuta 2007 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles Godfather peliä. mafian tyylinen mut mun mielestä parempi ;)

**MarxX**
u233
Newbie
_
19. marraskuuta 2007 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos sulla on vista niin mullakin oli sama homma tänään kun asennus meni loistavasti mutta sitten itse pelin piti käynnistää "järjestelmänvalvojana" niin sitten alkoi pyörimään

AMD Athlon AM2 64 X2 4800+ @2750 mhz 1mb cache | ASUS M2A-VM 690G motherboard | XFX Nvidia GeForce 9600 GT 512 mb | Kingston 2 Gb DDR2 NON-ECC CL5 RAM 667 mhz | SEA Barracuda 7200 250 Gb SATA2 8 mb | LG DVD+-RW DL 18X BULK BLACK | Nexus 8040 400 W | Logitech MX518 Gaming grade mouse | Microsoft Reclusa gaming keyboard | Nexus Clodius | Windows XP Home FIN
Mainos
_
__

_
u233
Newbie
_
19. marraskuuta 2007 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos sinulla on vista niin mulla oli tänään sama homma kun asennus meni loistavasti mutta sitten pelin piti käynnistää järjestelmänvalvojana niin sitten alkoi pyörittää

AMD Athlon AM2 64 X2 4800+ @2750 mhz 1mb cache | ASUS M2A-VM 690G motherboard | XFX Nvidia GeForce 9600 GT 512 mb | Kingston 2 Gb DDR2 NON-ECC CL5 RAM 667 mhz | SEA Barracuda 7200 250 Gb SATA2 8 mb | LG DVD+-RW DL 18X BULK BLACK | Nexus 8040 400 W | Logitech MX518 Gaming grade mouse | Microsoft Reclusa gaming keyboard | Nexus Clodius | Windows XP Home FIN
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mafia ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy