User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 18.1.2026 / 17:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kokemuksia asus en7600 gt silent
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kokemuksia Asus EN7600 GT Silent
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Syrkky
Junior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tuollaista ajattelin ostaa kun on uusi kone on tulossa.
Cel 360 3,46GHz
2gb ram

Onhan tuo vanhahko kortti mut jos käytettynä saisin 60? sopis aika napakasti budjettiin!

Eniten kiinnostaisi että saanko riittävät fps battlefield 2 täysillä asetuksilla, reso bouttiarallaa 1440x900
Ja paljonko tuollaista silenttiä uskaltaa kellotella, jos vaikka lisää jotain pientä tuuletinta sille.

Myös jotain testejä joissa olis käytetty kokoonpanoa joka on melko lähellä tota mun.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2007 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et kyllä täysillä herkuilla sitä pelaa niin, että hermot kestää ainakaan. En nyt kersku, mutta koneeni on noiden speksien perusteella pari pykälää parempi eikä tälläkään täysiä herkkuja saa pelattavaksi asti
Syrkky
Junior Member
_
12. marraskuuta 2007 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt lykkäsit kyllä kovaa tähän väliin :D

Mitä oon nyt tässä lukenut on immeiset saanu jopa
2,4Ghz prossu
1,5g ram
6600 gt sellaset 60 fps 1280x1024 resolla..

En sitten tiedä montako gigafraamia millisekunnissa sä haluut muttamutta :D

Nyt on ihan pakko kysyä että ootko varma ettei SUN sydeemissäs jokin kuse?
Mainos
_
__

_
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2007 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis tarkoitatko high-asetuksillla täysillä herkuilla? 4xAA, tekstuurit täysille, piirtoetäisyys 100% jne...

Ehkä, jos singleplayerilla pelaan niin sitten, mutta moninpelissä noilla herkuilla ei mulla toimi kunnolla. Alkaa lagittamaan tietyissa paikoissa pahasti. Ehkä mulla on häikkää, mutta ilman toista mielipidettä en usko, että jollain 6600gt:llä vedetään täysillä herkuilla.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kokemuksia asus en7600 gt silent

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy