User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 16:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilaaminen nierle.comista sekä maksun suoritus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tilaaminen nierle.comista sekä maksun suoritus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JesuZeD
Newbie
_
12. marraskuuta 2007 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Ajattelin täältä yrittää kysäistä, että onkohan jollakin kokemusta miten tuo nierlen tilisiirto maksu toimii?
Tilausvahvistuksessahan tulevat osoitteet ovat ilmeisesti saksasta, mutta menevätkö maksut kuitenkin luxemburiin?
Käytössä on nordean solo verkkomaksu, ja se kaipailee tuota saajan maata.

Kiitokset vastauksista.

- JesuZ -
Member
_
12. marraskuuta 2007 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tilannut nierlestä 2krt. aina olen tilannut tilausvahvistuksen tietojen mukaan ja tavarat on saapuneet. minulla on kanssa tili nordeassa. olen laittanut siihen että pankin vahvistettava siirto ensin, että menee varmasti oikeaan paikkaan.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
12. marraskuuta 2007 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pari kertaa olen nierlestä onnistuneesti tilisiirrolla tilannut. Yhtään epäonnistuneista ei ole, vaikka tuosta viestistä voisi sellaisen käsityksen saada.

Täällä on muuten yli 500viestiä pitkä ketju tuosta nierlestä, hakua saa ja pitää käyttää. :)

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2007 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo ketju CD/DVD-osto-opas käsittelee aika kattavasti nierleä, mutta todetan nyt, että itse olen kolme kertaa sieltä tilannut (ja muutaman päivän sisällä lähtee taas tilaus), aina EU-maksuna maksanut ja mitään ongelmia ei ole ollut.
JesuZeD
Newbie
_
13. marraskuuta 2007 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta juurikin tuossa maksuvaiheessa on ainoa "ongelma".
Että en ole varma laitanko maksun saajan maaksi Saksan vai Luxeburgin.
Vaikka lieneekö tällä merkitystä, mikäli IBAN ja SWIFT ovat oikein?
Se kun ei ilmene tilausvahvistuksesta.

- JesuZ -
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2007 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JesuZeD:
Mutta juurikin tuossa maksuvaiheessa on ainoa "ongelma".
Että en ole varma laitanko maksun saajan maaksi Saksan vai Luxeburgin.
Vaikka lieneekö tällä merkitystä, mikäli IBAN ja SWIFT ovat oikein?
Se kun ei ilmene tilausvahvistuksesta.

Ei ainakaan OP:n nettisysteemi vaadi muistaakseni erikseen maata pistämään. Eikä sillä pitäisi väliä olla, kunhan nuo IBAN ja SWIFT ovat oikein. SWIFT on kohdepankin kansainvälinen koodi ja IBAN ko. tilin kansainvälinen tilinumero, eli ne kun on oikein, niin pitäisi mennä oikeaan paikkaan.
jouni2007
Member

1 tuotearvio
_
7. elokuuta 2008 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itel meni tänään tilaus maksu vahinkos kolmeen kertaa nyt laitoin postia nierleen että sirtää vahinssa tullet rahat takas mun tilille meni katos kolmeen kertaa jostain syystä maksu ja pankista neuvottii tekemään noin
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
9. elokuuta 2008 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jouni2007:
itel meni tänään tilaus maksu vahinkos kolmeen kertaa nyt laitoin postia nierleen että sirtää vahinssa tullet rahat takas mun tilille meni katos kolmeen kertaa jostain syystä maksu ja pankista neuvottii tekemään noin

Joku tekninen häiriö, onko sulla Sammossa pankkitili? Tuskin minkään pankin nettijärjestelmä niin tyhmä on, että antaisi käyttäjän hyväksyä saman laskun kolmeen kertaan.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilaaminen nierle.comista sekä maksun suoritus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy