User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 08:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > pc - tv
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PC - TV
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MIASTO
Newbie
_
15. marraskuuta 2007 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta oli ainakin aika lähellä...

Olen yrittänyt liittää tietokoneen telkkariin s-videon kautta. Minulla on Acer aspire 5310 kannettava, jossa on s-video-liitäntä. Telkkariin olen kytkenyt scartin kautta s-videon ja äänipiuhat. Saan kuvan näkymään, mutta kuva on mustavalkoinen. Aluksi siinä oli myös värinää mukana, mutta tämä ongelma poistui kun vaihdoin scart-liittimen av2:sta av1:een. Kuva jäi kuitenki mustavalkoiseksi. Olen yrittänyt vaihtaa tietokoneen kautta virkistystaajuutta muuksi kuin 60 hertsiä, mutta koneella ei ole muita vaihtoehtoja kuin tuo 60 ja värejä on käytössä kaikki eli 32 bittiä.

Muuten kuva on ihan ok ja äänikin tulee oikein. Mitä siis voisi vielä tehdä?
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2007 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PowerStrip josku käytin kun itellä ei toiminut kunnolla mut ton ohjelman kanssa toimi hyvin

MIASTO
Newbie
_
17. marraskuuta 2007 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitko hieman avittaa tämän ohjelman kanssa ku olen yrittänyt tässä muutamana iltana tehdä tällä ohjelmalla jotain, mutta minulla ei ainakaan ole tapahtunut mitään televisio ruudulla. Värejä ei ole tullut.

Eli voisitko hieman vääntää rautalangasta mulle miten tätä ohjelmaa käytetään?? Ja myös mikä tämän ohjelman tarkoitus on??

En muuten saanut tuolta linkistä ladattua ku ainoastaan sellaisen 30 päivän kokeiluversion...
Mainos
_
__

_
Member

5 tuotearviota
_
20. marraskuuta 2007 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulostaa vähän siltä, että sulla tiezkari lähettää S-video signaalia, mutta telkkari lukee sitä tavallisena video-signaalina...
Koitappa sieltä jostakin telkkarin asetuksista saada se s-video päälle siihen scarttiin.

Sony KDL-40W3000
Yamaha RX-V3900 + Audiopro image50
Fujitsu Amilo D1845 "olohuone PC" ei ihan vakio.
Ja muutenkin koko kämppä täys tietokoneita ja krääsää.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > pc - tv

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy