User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 00:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
XBox ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
18. marraskuuta 2007 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saako tohon normi Xboxiin mitään laitaettua ilman modausta, jos saa niin miten???
Member

8 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei saa, jos haluat allekirjoittamatonta softaa sisään niin ainoat vaihtoehdot ovat softamodaus tai sitten piirillä modaus.
Junior Member
_
19. marraskuuta 2007 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No miten toi softamodaus toimii? olen koittanut katsoa netistä ohjeita mut en oikein tahdo tajuta niistä mitään. Jos sais tänne jotkut selkeät ohjeet. Kiitos etukäteen.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2007 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jabbe:
No miten toi softamodaus toimii? olen koittanut katsoa netistä ohjeita mut en oikein tahdo tajuta niistä mitään. Jos sais tänne jotkut selkeät ohjeet. Kiitos etukäteen.
Tuon selkeämmin mitä Tdubelin sivuilla on selitetty ei voi selittää.
http://www.tdubel.com/artikkelit/softamodaus.html

Ei ihan helppoa mutta ei ylitsepääsemättömän vaikeaakaan.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Junior Member
_
20. marraskuuta 2007 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jotain ohjelmaa jolla voisi windowsissa varmuuskopioida Xboxin kovon tiedot?
Junior Member
_
20. marraskuuta 2007 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen katsonut tbudelista noita ohjeita niin onko mitään väliä mikä käyttöjärjestelmä on käytössä? vai pitääkö olla xp?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2007 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jabbe:
Olen katsonut tbudelista noita ohjeita niin onko mitään väliä mikä käyttöjärjestelmä on käytössä? vai pitääkö olla xp?

Käytännössä ei. Mikäli vain lisäohjelmat suostuvat toimimaan kaikkien käyttisten kanssa.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2007 @ 11:38

Junior Member
_
22. marraskuuta 2007 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitä mun pitäisi ihan ensimmäisenä tehdä että mä soon softamodattua koneeni? Voisiko joku auttaa???
Member

8 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2007 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ikävä kyllä en osaa softamodauksen suhteen auttaa, kummatkin xboxini (ver.1.1 ja 1.6) olen piireillä modannut.
Jos jotenkin saat sössittyä softamodauksen niin boxi on vainaa. Ainut keino saada boxi kuntoon on modpiirin asennus.
Piirillä modaaminen on helppoa (varsinkin 1.0- 1.5 version boxeissa) verrattuna vaikkapa pleikka kakkoseen.
Kerroppa boxisi versio?
Xboxin version tunnistusohjeet näet tdubelin sivuilta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2007 @ 19:20

Junior Member
_
22. marraskuuta 2007 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se versio on 1.1
Member

8 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2007 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, elikkäs jon vähänkään kolvi pysyy kädessä niin suosittelen piirillä modausta, varsinkin kun ver. 1.1 on niin helppo modata:
Juotat vaan piikkiriman boxin LPC- porttiin ja tökkäät vaikka SmartXX LPT OPX V2:n siihen rimaan oikeinpäin ja sitten vain D0 piuha oikeaan paikkaan. :)
Junior Member
_
26. marraskuuta 2007 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mitenkään mahdollista saada toi kovon lukituskoodi selville modaamattomasta xboxista?
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2007 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Onko mitenkään mahdollista saada toi kovon lukituskoodi selville modaamattomasta xboxista?"
turskan antamasta linkistä tuokin selviää.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
6. joulukuuta 2007 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo sain jo softamodattua koneeni. Eli ei enää mitään ongelmia... :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy