User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 23:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > dvd shrink kiukuttelee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD Shrink kiukuttelee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JPorta
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2007 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi
Mistä johtuu että dvd-shrinkini on mennyt sellaiseen kuntoon, että palkkiin jää aina punaista joten tiedostot ei mahdu levylle?
Miten asian saisi korjattua?
Jopa sellaiset jutut jotka on ennen moitteettomasti onnistuneet...
Esim. 5,4 Gb:n kutistus levyn tilaan ei onnistunut.
Kiitos etukäteen.
ricardo
Suspended due to non-functional email address
_
19. marraskuuta 2007 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytä manuaaliasetuksia.Eli säädät prosenttiluvun sellaiseksi,että punaista ei enää jää.
JPorta
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2007 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä koittanut manuaaliasetuksia mutta kun ne menee vain toiseen suuntaan eli kompressiota saa vain pienemmäksi...
ricardo
_
20. marraskuuta 2007 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No minkälaista prosenttilukua tuo Shrinkki ilmoittelee tuolla 5,4 gigan aineistolla?
JPorta
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2007 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se meni jo mutta annan tällaisen esimerkin: 6.7 Gb menee vain 4.8 Gb:hen asti.
Eli jää 0,2 Gb:n liian suureksi eikä mene pienemmäksi manuaalisesti.
Ja prosut on 57.7%.
JPorta
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. marraskuuta 2007 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...siis se jää 0.35Gb liian suureksi...
Member

9 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2008 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no hei...

mulla on vähän suurempi ongelma...

että mitenkä saan elokuvan joka on 800MB kokoinen, mahtumaan 700MB CD-levylle?

onnistuukohan toi ees? ;)

800MB:n muunnettua ----> 700MB:hen

jos jotain ohjelmia kertokaa (ja jos kehtaatte myös niitten käytöstä?
Mainos
_
__

_
PSP_hirmu
_
10. tammikuuta 2008 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saanen kysyä, miksi minulla DVD Shrink sammuu ku aloitan pakkaamisen? esim. olen juuri saanut kaikki asetukset ennen kopioimista valmiiksi ja painan BACKUP nappia, niin shrink menee jumiin ja sanoo "ei vastaa", jonka jälkeen sammuu. tämä sama toistuu kokoajan! olisiko hyviä neuvoja??

MUN RAUTA: Fujitsu Siemens Amilo D1840 = Intel Pentium 4 3GHz, 768 MB DDR, 80Gb + Western Digital 60Gb ulkoinen usb-kovalevy, DVD-RW, ATI Mobility Radeon 9600 128 Mt, 15,4" TFT wxga 1280x800 Widescreen.
-------------------------------------------------------
ja muuten.. mun nick on tollanen nopeesti tekastu, mutta eipä tuo nyt menoa haittaa... ;)
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lue AfterDawnin DVD Shrink -opas täältä.

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
DVD Shrink 3,2 2 3. marraskuuta 2012 DVD-R -keskustelu
DVD Shrink ei tunnista DVD-asemaa? 3 8. tammikuuta 2012 DVD-R -keskustelu
DVD Shrink ei toimi kuten ennen_missä vika 1 15. toukokuuta 2011 Kaikki muut keskusteluaiheet
DVD Shrink 10 9. huhtikuuta 2011 DVD-R -keskustelu
Pro Caster 004 ja DVD Shrink 7 26. helmikuuta 2011 DVD-soittimet
DVD Shrink stopit 2 29. huhtikuuta 2010 Aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu
dvd shrink sammuttaa koneen 8 18. helmikuuta 2010 Aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu
DVD shrink ja muunnos ongelma 1 1. joulukuuta 2009 Aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > dvd shrink kiukuttelee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy