afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ei ymmärrys riitä
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ei ymmärrys riitä
sadwell
Newbie
21. marraskuuta 2007 @ 09:32
Linkki tähän viestiin
Voisko joku kertoa miten saan näkymään tekstit leffoihin.käytän winamp ohjelmaa.Esim mulla on kansiossa xvid sub tiedosto ja itse leffa on avi .Niin leffa kyllä näkyy mutta tekstit ei.
sadwell
Senior Member
10 tuotearviota
21. marraskuuta 2007 @ 10:41
Linkki tähän viestiin
Ne tiedostot tulee nimetä samannimisiksi. Paras keino tähän on se, että painat leffatiedostoa oikealla hiirellä, valitset "nimeä uudelleen", ja tekstin ollessa sinisenä painat Ctrl+C. Nyt voit klikata suoraan tekstitiedostoa oikealla hiirellä, ja mennä "nimeä uudelleen" kohtaan, ja tekstin ollessa sinisenä, paina Ctrl+V.
Nyt aloita videon toistaminen. Jos tekstit eivät vieläkään näy, asenna VobSub (käsittelee sub-tiedostoja) tai VLC player (itsenäinen soitin).
sadwell
Newbie
21. marraskuuta 2007 @ 11:21
Linkki tähän viestiin
Mulla ainakin kone herjaa ettei voi nimetä samaksi,koska se nimi on jo olemassa.
sadwell
-ReapeR-
Member
21. marraskuuta 2007 @ 11:35
Linkki tähän viestiin
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sadwell: Mulla ainakin kone herjaa ettei voi nimetä samaksi,koska se nimi on jo olemassa. no siis tietenkin tarkenne pitää olla eri..
Esim näin:
Leffa.avi
Leffa.sub
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2007 @ 11:35
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
21. marraskuuta 2007 @ 11:35
Linkki tähän viestiin
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sadwell: Mulla ainakin kone herjaa ettei voi nimetä samaksi,koska se nimi on jo olemassa.
Älä poista sitä .sub päätettä,kun nimeät uudestaan. Laita muotoon/nimeä, Leffa ja Leffa.sub ,nyt tunnistaa muutoksen ja toimii tekstitykset.
edit: hieman hidas
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2007 @ 11:36
Member
21. marraskuuta 2007 @ 11:38
Linkki tähän viestiin
Ethän vaan kopioinut samalla sitä avi -päätettä mukaan?
Eli homma menee näin:
Sulla on siis kaksi tiedostoa: leffannimi.avi ja tekstitys.sub
Nimeä tekstitys.sub leffannimi.sub:ksi
Nyt simulla on kaksi tiedostoa joilla on sama nimi, mutta ERI pääte: leffannimi.avi ja leffannimi.sub.
Nyt pitäisi tekstien näkyä.
Edit: Vielä hitaampi
"V*****aa, sanoi kettu pihlajanmarjoista."
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2007 @ 11:39
Mainos
sadwell
Newbie
21. marraskuuta 2007 @ 11:56
Linkki tähän viestiin
Asia kunnossa.Nyt rupes toimiin vasta kun latasin sen vobsubin.
Kiitos!
sadwell
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ei ymmärrys riitä