Xbox 360 Arcade
|
|
Jeke
Junior Member
|
21. marraskuuta 2007 @ 12:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi,
onkohan noissa "karvalakkimalleissa" jo sitä uudempaa tekniikkaa? 65 nanometrin prosessori yms.?
taidan hakea tuollaisen Arcade mallin, kun en kiintolevyä tarvitse, kun ei tule mitän isompaa ladattua boksiin eli Arcade mallin mukana tuleva muistikortti riittänee mulle vallan mainiosti. Arcade mallissa on myös HDMI liitin ja langaton ohjain mukana eli kyseessä vähän paremmin varusteltu paketti kuin Core System.
Kuinkas pitkä takuu noissa on? kuulin että olis jopa 3 vuotta. pitääkö paikkansa?
|
Member
|
21. marraskuuta 2007 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Uskoisin että on tuota uudempaa tekniikkaa. Itse en tiennytkään että HDMI liitin löytyy Arcadesta mutta hyvähän se vain on jos löytyy. Takuuta näyttäisi olevan 3 vuotta joten jos hajoaa 3v sisällä niin Mikkisoftalle korjaukseen.
"Iron Maiden can be fought, Iron Maiden cant be sought!"
Up The Irons!
|
aqaqaq
Newbie
|
2. joulukuuta 2007 @ 00:16 |
Linkki tähän viestiin
|
pystyykö siis arcade mallilla pelaamaan normaaleita xbox live pelejä?
aq nigola
|
aqaqaq
Newbie
|
2. joulukuuta 2007 @ 00:24 |
Linkki tähän viestiin
|
pystyykö siis arcade mallilla pelaamaan normaaleita xbox360 live pelejä?
aq nigola
|
Member
|
2. joulukuuta 2007 @ 11:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en näe syytä miksi ei pystyisi pelaamaan normi Live pelejä. Muistikortti olisi ainakin hyvä olla koska jotkut pelit vaativat, joko muistikortin tai kovalevyn.
"Iron Maiden can be fought, Iron Maiden cant be sought!"
Up The Irons!
|
HPman
Junior Member
5 tuotearviota
|
5. joulukuuta 2007 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aqaqaq: pystyykö siis arcade mallilla pelaamaan normaaleita xbox360 live pelejä?
tottakai pystyy :)
|
vintti
Junior Member
|
8. joulukuuta 2007 @ 12:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Arcadeen siis saa tuosta vanhasta kovalevyllisestä Xboxista kovalevyn?Eli mulla kaapissa rikkinäinen josta levyn saisin tuohon Arcadeen.
Eli muuten sama kone,mut kovalevy vaan puuttuu?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
8. joulukuuta 2007 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiintolevyn lisäys Arcadeen kyllä onnistuu, eli jos omistaa jo Xbox 360:n kiintolevyn, niin sen voi lyödä kinni mihin tahansa Xbox 360 -pelikonsoliin.
|
Jone90
Suspended due to non-functional email address
|
8. joulukuuta 2007 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vintti: Arcadeen siis saa tuosta vanhasta kovalevyllisestä Xboxista kovalevyn?Eli mulla kaapissa rikkinäinen josta levyn saisin tuohon Arcadeen.
Eli muuten sama kone,mut kovalevy vaan puuttuu?
Kysymyksiisi vastaukset ovat lyhyesti kyllä ja kyllä.
AMD Athlon 64 X2 4600+ | Asus M2N-SLI Deluxe | 2x Corsair XMS2 1gb 800MHz ddr2 | XFX 7950GT | Seagate 250GB + Maxtor 200GB + Western Digital 2*320GB(ulkoinen+sisäinen) | Corsair HX520W | Creative X-Fi XtremeMusic
Xbox 360 Halo 3 Limited edition
|
zounssi
Newbie
|
15. joulukuuta 2007 @ 21:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Mäki oon ostamassa Arcade mallia ja mul ois yks kysymys: Kun ostan sen niin pystynkö rupee vaa pelaa sitä että siinä tulee niinku kaikki tarvittavat johot ja piuhat mukana?
|
zounssi
Newbie
|
16. joulukuuta 2007 @ 17:44 |
Linkki tähän viestiin
|
kuinka paljo suunnilleen pystyn tallentamaan 245mt muistikortille? niinku pelitallennuksia :D ja paljo on kovalevyllä hintaa jos ostais semmosen ku toi muistikortin muisti loppuu :P
|
jugiman
Member
|
16. joulukuuta 2007 @ 18:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tumppi7
Newbie
2 tuotearviota
|
22. joulukuuta 2007 @ 22:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|
jugiman
Member
|
23. joulukuuta 2007 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis kyllähän tolla Arcade-mallilla myös Xbox pelit toimivat. Vaatii vaan sen kovalevyn hankinnan johon se päivitys sitten liven kautta haetaan.
|