Voiko tilaus vain kadota?? Kenellä vastuu??
|
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli onko kokemusta vastaavasta? Sain maanantaina säköpostin jossa kerrottiin että tilaukseni on käsitelty ja postitettu. Vielä tänäänkään ei pakettia näy edes postin seurannassa, kuinka tämä on siis mahdollista? Alla on vähän tekstiä kyseisen liikkeen kanssa käydyistä keskusteluista. Niin ja heidän reklamaatio-tiimiin ei saa yhteyttä puhelimella eikä sähköpostilla. Kannattaa lukea alhaalta ylöspäin.
Hei,
Tilaus on 100% varmuudella postitettu meiltä tilauksen käsittelypäivänä ja posti on mitä ilmeisemmin kadottanut lähetyksen. Olen todella pahoillani että tilauksenne on viivästynyt tämän takia. Reklamaatio-tiimimme käsittelee myös tapausta, joten kannattaa olla yhteydessä suoraan heihin.
--
Ystävällisin terveisin /
-----Original Message-----
From:
Sent: 22. marraskuuta 2007 7:08
To:
Subject: VS: Tilauksenne on käsitelty ja POSTITETTU??
Huomenta!!
Eli tilaukseni ei edelleenkään näy postin seurannassa??? Oletan kuitenkin että saan koneeni huomiseksi kotiin? Olen yleensä kärsivällinen ihminen mutta jossain se raja menee minullakin!! Jos tilaan esim. JIMM'S PC-STORESTA tuotteen ja he ilmoittavat että tuote on postitettu niin se on parin päivän viiveellä perillä. Tilasin koneen teiltä koska luotan teidän ammattitaitoonne.
T:
-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä:
Lähetetty: 19. marraskuuta 2007 13:20
Vastaanottaja:
Aihe: Tilauksenne on käsitelty ja postitettu
Hei,
Tilauksenne numerolla..... on nyt käsitelty. Seuraavat tilaamanne
tuotteet ovat toimituksessa. Mikäli huomaatte virheitä lähetysluettelossa,
ilmoittakaa meille välittömästi. Mikäli teille tulee kysyttävää, Ohessa seuraa lähetysluettelo.
Tilauksenne on maksettu, tilillänne on jäljellä 0.00e
Ystävällisin terveisin,
..........
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Saitkos sen seuranta/lähetys koodin tai tunnuksen mikä se nyt onkaan? :)
Jos et saa sinne reklamaatio tiimiin yhteyttä niin soitappa suoraan postin asiakas palveluun ja kysele sieltä jos saisi tietoa missä toimitus on tulossa?
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain kyllä seurantakoodin mutta lähetys ei näy postin seurannassa. Soitin myös postiin ja siellä sanoivat että heillä näkyy ennakkoilmoitus että kyseinen lähetys on heille tulossa mutta posti ei ole vielä fyysisesti käsitellyt lähetystäni. Kyllä ottaa kuuppaan kun menin vielä maksamaan etukäteen tilauksen!!
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok. no sitten kauppa on tainut sössiä jotain :/ yhteys kauppaan vaan ja sanot että postiin ei ole edes tullut sitä!
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin siinäpä se kun väittävät liikkeessä että lähetys on lähtenyt heiltä 100% varmuudella niinkuin tuossa ylhäällä lukee :/
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Petos78: Niin siinäpä se kun väittävät liikkeessä että lähetys on lähtenyt heiltä 100% varmuudella niinkuin tuossa ylhäällä lukee :/
Juu. yritä olla vain siihen reklamaatio puoleen yhteydessä jos vain heidät kiinni saat!
Jos ei ala kuulumaan ensi viikon aikana viimeistään niin eiköhän silloin kannata alkaa jo kaivamaan kunnolla tuota asiaa, koska osat kuitenkin olet maksanut!
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä tuorein sähköposti johon sain vastauksen:
Olisin mieluusti yhteydessä teidän reklamaatio-tiimiinne mutta kun ei siellä kukaan vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin niin se on vähän vaikeaa!!
Olenko nyt ymmärtänyt oikein että te olette vain pesseet kätenne tästä asiasta ja jätätte syyn postille? Kuka on loppupeleissä tästä vastuussa jos tätä lähdetään viranomaisten kanssa selvittelemään? Asia on nimittäin niin että minä olen väärä henkilö kusetettavaksi, tiedä se!! Jossei konetta ala pian kuulua niin saatte kasata uuden eikö se yleensä näin mene? Tai sitten palautatte rahani ettekä todellakaan kuule minusta enää ikinä!!
Hei,
Emme ole pesseet käsiämme tästä, reklamaatiotiimimme ja posti tekee työtä sen eteen että lähetys löytyisi. Loppupelissä vastuussa asiakkaalla Postilla tavaraa toimitettaessa olemme Me, kuitenkin mikäli lähetys on jo maksettu, on meidän päässä kahden viikon karenssiaika, jonka aikana odotamme että lähetys tulisi perille asiakkaalle.
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2007 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä kaupasta on kyse?
Itse olen aika paljon tilaillut ja lähes aina on syy ollut postin jos ei pakettia kuulu. Viimeisin tempaus oli se, että he jättivät kovalevyni makaamaan logistiikkakeskukseen viikoksi paikalleen, ennenkuin viitsivät jatkaa sen matkaa tännepäin.
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2007 @ 19:21 |
Linkki tähän viestiin
|
En halua vielä tässä vaiheessa mustamaalata kyseistä yritystä kun en ole 100% varma kuka on syypää mutta jos tää menee tosi vaikeeks niin kerron ihan senkin takia että muut osaavat varautua.
|
Mainos
|
  |
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
24. marraskuuta 2007 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Paketti tulikin yllättäen eilen perille=)
|