User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 20:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > movie maker
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
movie maker
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bongari
Suspended due to non-functional email address
_
22. marraskuuta 2007 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen hävitttänyt koneeltani windows movie maker ohjelman,oliskohan se mahdollisesti jollain netti sivulla ladattavissa,suomenkielisenä tietenkin
Vigilante
Suspended due to non-functional email address
_
22. marraskuuta 2007 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikäs käyttöjärjestelmä?Sen poistaminen vaatii kyllä taitoa ku se ainakin XP:ssä ja vistassa on käyttöjärjestelmän kiinteä osa eikä ladattavissa irrallisena missään :)

teeppä näin:

Käynnistä - Suorita
Kirjota: moviemk.exe (paina enter)
ja odota ihmettä :)

Nainen tulee ennen konetta!
Member

2 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2007 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kyseinen ohjelma sijaitsee siis:

C:.\Program Files\Movie Maker\MOVIEMK.exe

Tuo on Vistan polku mutta muistaakseni se on sama kuin XP:n.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2007 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Movie Maker (päivitykset) löytyy tietysti Windows Updatesta.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Member

8 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2007 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan NENÄ

Mulla ei toimi movie maker...

Aina, kun mä avaan sen, se lähettää virheilmotuksen, ewnkä voi tehdä mitään...
Member
_
25. marraskuuta 2007 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja service pacit ajan tasalla? Jos ei, niin menkää heti Microsoftin sivuille lataamaan :)
Mainos
_
__

_
Member

8 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2007 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ainaki kaikki kunnossa koneessa... Kävin just 2 päivää sitte lataamassa, kaikki oäivitykset microsoftin sivuilta, ja HP:n sivuilta kaikki ajuri/BIOS päivitykset... Sen veran uus kone, että kaikki kyl pitäs olla kunnossa.

Pitäskö mun nyt tehdä jotain windowsin omalla korjausohjelmalla?

Ja johtuukohan, mun koneen hitaus, siitä, et kovalevyllä on enää tilaa 75% Muistista...

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > movie maker

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy